Laaang kø hos Bilinspektionen; hvordan
Fra : Richard

Dato : 13-05-03 17:22

I torsdags forhørt jeg mig forsigtigt om mulighederne for at få en mc
GB'en langt om længe - til told- og registreringssyn senere i maj. Jo,
jeg kunne enten få en tid nu i morgen tidlig eller på den anden side af
juli!

Så jeg skal til syn i morgen tidlig, og håber så bare vejret holder tørt
de timer. Men hvordan pokker kan de, der lever af at sælge brugte
køretøjer, som skal synes, leve med så lang ventetid?

Iøvrigt opfordres regndansere til at holde sig væk fra Kø'strup i morgen
tidlig :)

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade

Fra : Futte & Co.

Dato : 13-05-03 18:30

"Richard" <richardPUNKTUMpade@mail.dk> wrote in message
> [...]
> de timer. Men hvordan pokker kan de, der lever af at sælge brugte
> køretøjer, som skal synes, leve med så lang ventetid?

Jeg var til syn i Rødovre med transitten her i eftermiddag, der så nu ud
til at være god plads. Jeg måtte os ' "kun" vente i 2 måneder, nåede kun at
få een rykker.

> Iøvrigt opfordres regndansere til at holde sig væk fra Kø'strup i morgen
> tidlig :)

Da CB'en blev synet, regnede det kraftigt. Kyllingen, undskyld,
synsassistenten skulle ikke ud og køre i det vejr, så jeg måtte selv teste
bremserne medens kylll.... øhh.... synsassistenten stod i tørvejr. Hondaen
blev selvfølgelig godkendt

--
Jørgen , Brøndby, med nysynet mc transportkasse
CB550F , den fine årgang 1975, de 100K nærmer sig hastigt (99900 er

Fra : Richard

Dato : 13-05-03 19:13

Hej Jørgen,

Futte & Co. wrote:

> Jeg var til syn i Rødovre med transitten her i eftermiddag, der så nu ud
> til at være god plads. Jeg måtte os ' "kun" vente i 2 måneder, nåede kun at
> få een rykker.

Ja det ville heller ikke undre mig, hvis der var mange no-shows. Men det
gør jo livet surt for os andre. kunne de virkelig finde ud af at rykke,
selv om du havde fået en tid. Imponerende

> [...]
> bremserne medens kylll.... øhh.... synsassistenten stod i tørvejr. Hondaen

Det er selvfølgelig en formildende omstændighed, men jeg synes altså,
det ville være synd for en solskinscykel. Men derfra og til at køre den
ud i en vogn, er der også et stykke

Så hvis det regner, bliver overvejelsen, om skidtet skal have lov til at
blive hængende, til den evt. skal vurderes. Håber nu det holder tørt.

Fra : Richard

Dato : 14-05-03 16:59

Richard wrote:
> [...]

Hvem var det, der absolut skulle ud og danse i dag - fy skamme, måtte
køre hjem fra Avedøre i regnvejr, suk. Men ellers en fin oplevelse som
beskrevet i en anden tråd.

--
Paypal: https://www.paypal.com/refer/pal=2VGEY2W2TV2V2

Fra : Futte & Co.

Dato : 14-05-03 20:21

> Hvem var det, der absolut skulle ud og danse i dag - fy skamme, måtte
> køre hjem fra Avedøre i regnvejr, suk. Men ellers en fin oplevelse som
> beskrevet i en anden tråd.

Ek maj, ek maj
Jaj gjor ek nået, alså,
kun et par små trin, troede ikke det virkede, det må du sku undskylde. jeg
regnede.... ups.... , der var den igen. Jeg troede ikke det virkede så langt
væk. Det var ellers en lokal regndans jeg forsøgte mig med. Det kan være jeg
ikke lige fik læst manualen rigtigt. Blev du meget våd ,. Det skal ikke
gentage sig.
Godt det gik som det skulle. Tillykke herfra

--
Jørgen , Brøndby
CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Richard

Dato : 14-05-03 21:12

Futte & Co. wrote:

> Ek maj, ek maj
> Jaj gjor ek nået, alså,
> kun et par små trin, troede ikke det virkede, det må du sku undskylde. jeg
> regnede.... ups.... , der var den igen.

Nej for den første - beskedne - byge indtraf lige før synsmanden skulle
trille sin tur. Så holdt det tørt indtil jeg drejede vestpå ned på
motorvejen mod Helsingør - overvejede et kort øjeblik at forstætte
direkte nord op gennem Hvidovre for undgå bygen, men så havde jeg
sikkert måtte holde for et eller andet og var alligevel blevet indhentet
af regnen.

> Jeg troede ikke det virkede så langt
> væk. Det var ellers en lokal regndans jeg forsøgte mig med. Det kan være jeg
> ikke lige fik læst manualen rigtigt.

Langt væk, hrmpf - bor du ikke i Brøndby histomme fra Avedøre, skumle skumle

> Blev du meget våd ,. Det skal ikke
> gentage sig.

Ja! Men jeg gjorde i det mindste lidt for at undgå regnen, undskylder
jeg venligst overfor GibBernakken og dens kun-i-solskins-kørende
tidligere ejere