Legekamerater søges
Fra : stefan hansen

Dato : 13-05-03 06:54

sådan offrødder nu er kørerkortet i hus....nu er jeg klar til ud og lege. er
der nogen der vil med ???
hilsen stefan...

Fra : Claus Rittig

Dato : 13-05-03 07:28

"stefan hansen" <shha02@kom.auc.dk> skrev i en meddelelse
> sådan offrødder nu er kørerkortet i hus....nu er jeg klar til ud og lege.
er
> der nogen der vil med ???

Ja, jeg vil.

Tillykke med pappet!

Rittig

Fra : Jens Rafaelsen

Dato : 13-05-03 08:33

stefan hansen wrote:
> sådan offrødder nu er kørerkortet i hus....nu er jeg klar til ud og
> lege. er der nogen der vil med ???
> hilsen stefan...

Tillykke med kortet

Jeg vil også med, men jeg skal lige have kigget lidt på forhjulslejerne
først, så jeg kan ihvertfald ikke idag.

--
Jens Rafaelsen
DT175

Fra : Soren Lindholt

Dato : 13-05-03 10:17

Jens Rafaelsen <rafaelsen@stofanetpunktumdk> wrote in article
<3ec09faa$0$4345$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>...

> Tillykke med kortet
>
> Jeg vil også med, men jeg skal lige have kigget lidt på forhjulslejerne
> først, så jeg kan ihvertfald ikke idag.

Jeg har 2 stk. 6202 på lager, hvis det er dem. Ellers hør lige PerP, han
har kontakt til en leverandør...

Hvad med at ræse på søndag? Og der er jo også før været fællestur st.
bededag, inden optoget??

--
Soren
http://motortosse.dk

Fra : stefan hansen

Dato : 13-05-03 11:03

ja det lyder som en god plan med at kører enten fredag eller søndag!!! jeg
kan begge dage, så det er lidt op til jer, hvornår i kan ???

Fra : Claus Rittig

Dato : 13-05-03 16:32

> ja det lyder som en god plan med at kører enten fredag eller søndag!!! jeg
> kan begge dage, så det er lidt op til jer, hvornår i kan ???

Jeg stemmer for fredag, da skal vi jo køre alligevel.

Rittig

Fra : Stefan Hansen

Dato : 13-05-03 18:22

lyder som en god ide med fredag. hvad tid ??? og hvor skal vi mødes ???

Fra : Claus Rittig

Dato : 13-05-03 19:22

"Stefan Hansen" <xxx@kom.auc.dk> skrev i en meddelelse
> lyder som en god ide med fredag. hvad tid ??? og hvor skal vi mødes ???

Hvad med kl. 9 hos mig? Så skal jeg nok lede flokken til legepladsen på
passende vis?
(Hos mig er Nørremarksvej 30, Klarup øst for Aalborg).
Alle med lyst til en lille tur på grusveje er velkomne.

Rittig

Fra : Søren Lindholt

Dato : 13-05-03 21:41

Claus Rittig wrote:

> [...]
> (Hos mig er Nørremarksvej 30, Klarup øst for Aalborg).
> Alle med lyst til en lille tur på grusveje er velkomne.

9??? Siden hvornår har det været standardmødetidspunkt ???
brrrr.... der er jo i øvrigt levende musik til vores klubaften på torsdag,
alle er velkomne

--
Søren
motortosse.dk

Fra : Jens Rafaelsen

Dato : 13-05-03 18:45

Claus Rittig wrote:

> Jeg stemmer for fredag, da skal vi jo køre alligevel.
>
> Rittig

Jeg er med på fredag.

--
Jens Rafaelsen
DT175

Fra : Stefan Hansen

Dato : 14-05-03 18:21

jeg er også klar fredag, men skulle gerne lige nå at skifte dæk inden...
Stefan Hansen
XT350

Fra : Claus Rittig

Dato : 14-05-03 21:20

> jeg er også klar fredag, men skulle gerne lige nå at skifte dæk inden...
> Stefan Hansen
> XT350

Æh, ja, det er en rigtig god ide at have nogle ordentlige dæk på, for vi
skal blandt andet lege futtog.

Og Stefan... Gider du ikke nok svare UNDER det du svarer på? Det gør
læsningen meget lettere.

Rittig