Benzin tank til XJ600
Fra : Jake

Dato : 12-05-03 20:43

Jeg har haft en af den slags dage man helst ikke skal have for mange af :(

Det ringer på dørtelefonen og manden i en anden ende spørg om det er mig,
der har en motorcykel stående nede ved kantstenen. Det viser sig at være en
stilladsarbejder, der er kommet til at tabe en stillads-gang-bro dims ned på
tanken af min motorcykel. Jeg suser ned for at konstatere at det ser ud som
en eller anden har tabt en bowlingkugle fra en meters penge ned på tanken.

Nå men heldigvis vedkender manden at det er deres skyld og at firmaets
ansvarsforsikring nok skal betale. Det er jo meget godt taget situationen i
betragtning (han kunne i princippet bare være gået fløjtende derfra).

Nå men jeg kører ned til Yamaha Guden (Franz Kroon) for at høre om det er
noget de kan skaffe. Manden læser sin mikrofilm igennem og slynger en pris
ud der får mig til at glæde mig over at det ikke er mig der skal betale.
Problemet er at det ikke umiddelbart er muligt at skaffe tanken i
motorcyklens
farver

Så er det jeg vil høre om der er nogle af jer, der kender til en forhandler,
der kunne ligge inde med sådan en tank (Benzin tank til Yamaha XJ 600-51J i
farven hvid med blå og røde stafferinger). Alle forslag modtages med tak

/Jake

XJ 600 med ondt i tanken

Fra : Mads Stetter

Dato : 12-05-03 20:59

Jake wrote:

> [...]
> forhandler, der kunne ligge inde med sådan en tank (Benzin tank til
> Yamaha XJ 600-51J i farven hvid med blå og røde stafferinger). Alle

www.mc-huset.dk
eller lc racing... Søg på google! .-)

MVH Mads Stetter

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 12-05-03 21:06

Damn. Men godt at han er ærlig og vedkender sig skylden. Det er vist ikke
alle der ville have gjort det.

Men prøv at kontakt Farsø MC, han har/havde speciale i Yamaha. Jeg brugte
ham, da jeg havde XJ600

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : SLP/JM

Dato : 13-05-03 07:09

"Jake" <jakeXXX@dkfritidmotorcykel.dk> skrev >
> [...]
> farven hvid med blå og røde stafferinger). Alle forslag modtages med tak

Nogle forhandlere har brugte dele liggende, men reklamere ikke med det, selv
om de rent faktisk gerne vil sælge dem. Derfor kan det måske være værd at
ringe rundt til fx Yamaha-værksteder.

Ellers har bl.a. Vordingborg MC http://www.vomc.dk/
Allans MC http://www.allans-mc.dk/
Masi Motor i Holbæk http://www.masimotor.dk/ og
Skibby MC http://www.skibby.mc-shop.dk/
brugte dele til salg.

Har du undersøgt, om Yamaha har en tank i de rigtige farver liggende på
lager i et af nabolandene? Ellers er der jo også muligheden af at kontakte
udenlandske ophuggere...

--
Mvh Susanne

Fra : Jan Jensen