XJ600 fra 72 til 66HK why ?
Fra : Morten Juel

Dato : 12-05-03 18:30

Hejsa Alle

Hvorfor går XJ600'en fra 72 hk i 90 til kun 66hk i 91 ? er det bare andre
kaburatorere ? og kan man få de ekstre HK tilbage ? Nogle der ved noget ?

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Jens Arnfast

Dato : 12-05-03 21:29

Morten Juel wrote:
> Hejsa Alle
>
> Hvorfor går XJ600'en fra 72 hk i 90 til kun 66hk i 91 ? er det bare andre
> kaburatorere ? og kan man få de ekstre HK tilbage ? Nogle der ved noget ?

Hmm.. hvis man skal stole på mc-revyen er der hverken ændret på karbs,
boring eller andet motormæssigt - derimod er totalgearingen lidt lavere
på 91'eren.

Hvis jeg skal være ærlig tror jeg ikke du kan mærke de 6 hestes forskel
på så gammel en svend - jeg er ihvertfald ikke i tvivl om at min gamle
yamamakker ikke har de påståede 72hk længere

--
-jens
XJ600 '88