Hvor langt kørte du i 2001 of 2002 ? - DMC~
Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 12-05-03 09:35

DMC har nu et skema online på http://www.dmc-org.dk/webskema.html
(der har været postet før men langt inde i en tråd)

Så kast linket rundt til andre mcister du kender så vi kan få flest
mulige besvarelser for den bedst mulige stastistik.

Jeg har siden jeg fik mckørekort kørt mellem 3 og 5 gange så meget som
det officielle gennemsnit på 2700km/årligt

/A - kun "menigt" medlem af DMC og har pt ikke tiden til at gøre mere
ved det ...

Fra : Martin Sørensen

Dato : 12-05-03 09:51

> [...]
> Så kast linket rundt til andre mcister du kender så vi kan få flest
> mulige besvarelser for den bedst mulige stastistik.

Hvordan forholder det sig så? Før ville de helst være sikre på at der ikke
blev snydt så meget med tallene og ville derfor kun modtage den udfyldte
papir-udgave.

Vil de stadig helst have dem på papir, pga. den bedre troværdighed?

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 12-05-03 10:27

> Vil de stadig helst have dem på papir, pga. den bedre troværdighed?

Er jeg ikke den rigtige til at svare på men på http://www.dmc-org.dk er
der links til .pdf og online formular ....

/A der har svaret elektronisk

Fra : mc-stup

Dato : 12-05-03 22:14

Martin Sørensen skrev:

> [...]
> papir-udgave.
>
> Vil de stadig helst have dem på papir, pga. den bedre troværdighed?

Hej!

Som skemaet (Med tak til BoS) er lavet, vil vi gerne have både web-baserede
besvarelser, men også fra de, der gør det på papir (Post og fax). Det vil give
et krydstjek, der vil øge troværdigheden af besvarelserne, hvis begge typer
viser den samme tendens.

Så udfyld evt den på hjemmesiden og tag papirudgaver (kopi af pdf-filen) med
ud i den virkelige verden og send en bunke med post. Det giver en god baggrund
og uanset om du er DMC-medlem eller ej, så betragt portoen som en lille hjælp.....))))

Mvh

Stup
XS1100S