Hvor er det sygt at køre i regnvejr....
Fra : // Overby

Dato : 12-05-03 08:38

Må lige af med mine frustrationer - første køretime på vej og så er det
f.... regnvejr.

Nå, så fik men også prøvet det!!!! Uhhh for pokker

Daniel

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 12-05-03 10:19

Njaarh. Det er selvfølgelig sjovere i solskin. Men hvis du har det rigtige
tøj, synes jeg ikke det er så slemt.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 12-05-03 15:57

"// Overby" <mailFJERN@FJERNoverbyhansen.dk> wrote in message
> Må lige af med mine frustrationer - første køretime på vej og så er det
> f.... regnvejr.
>
> Nå, så fik men også prøvet det!!!! Uhhh for pokker

hmm det er da ikke slemt havde i sidste uge en tur til hamborg hvor det
regnede hele vejen derned, og idag i kbh da der kom en ordentlig skylle, var
jeg tilfældig vis også ude at køre dvs jeg holdt på en tankstation og fyldte
luft i dækkene. gad ikke vente på det skulle stoppe og der var temmelig
meget vand der faldt ned fra himlen

--
Allan(fzr600us)nåja havde da regntøj på begge gange
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209

Fra : Jens Arnfast

Dato : 12-05-03 16:24

// Overby wrote:
> Må lige af med mine frustrationer - første køretime på vej og så er det
> f.... regnvejr.
>
> Nå, så fik men også prøvet det!!!! Uhhh for pokker

Pjat, så længe man har noget ordentligt tøj er det slet ikke et problem

... nåja, man skal også lige være opmærksom på at man har lidt dårligere
vejgreb end normalt - men igen, hvis man kører meget på de små veje hvor
bønderne deponerer deres overskudsjord er man jo vant til det

--
-jens
XJ600

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 13-05-03 07:15

> [...]
> dårligere vejgreb end normalt - men igen, hvis man kører meget på de
> små veje hvor bønderne deponerer deres overskudsjord er man jo vant

Ja - og jeg synes ikke at manglen på vejgreb er det største problem. Det
er manglende udsyn. Et godt læs vejsnavs på visiret tager en del og når
det så bliver mørkt går det hen og bliver rigtigt træls... Jeg har
overvejet om ikke sådan en spray med skærmrens vil være en god ide at
have med ....

/A

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 13-05-03 12:56

Anders Majland (Replace DOT with . in address for reply by email) wrote:

> [...]
> og når det så bliver mørkt går det hen og bliver rigtigt træls... Jeg
> har overvejet om ikke sådan en spray med skærmrens vil være en god

Yup! Og når det regner for alvor så kan man også risikere at dækslerne på
vejene ryger af visse steder. Og _så_ er det pludseligt meget farligt at
køre gennem større vandpytter!

Tony

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 14-05-03 23:59

Det var smuk og solrig dag da Anders Majland (Replace DOT with . in address
for reply by email) skrev news:b9q9uq$t1f$3@sunsite.dk i
dk.fritid.motorcykel:

> [...]
> det så bliver mørkt går det hen og bliver rigtigt træls... Jeg har
> overvejet om ikke sådan en spray med skærmrens vil være en god ide at

Du har ikke handlet hos Louis? Jeg får en visierfingervisker hver gang. Jeg
har dog ikke brugt den endnu. Regnen på visieret er jo ikke det værste, Det
er mere duggen på indersiden som den fremkalder

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 15-05-03 14:06

> Du har ikke handlet hos Louis? Jeg får en visierfingervisker hver
> gang. Jeg har dog ikke brugt den endnu. Regnen på visieret er jo ikke
> det værste, Det er mere duggen på indersiden som den fremkalder

Jo men det er ved at være længe siden - Jeg plejer at købe stort ind
derfra .... Og her sidst var det bare en ombytning af beep'eren til min
alarm

Mht til dug så er pinlock inderviserer en rigtigt god ting. Desværre
giver det ekstra lag plastic så bare lidt problemer med reflekstioner i
mørlt og vådt vejr...

/A

Fra : John

Dato : 12-05-03 16:24

"// Overby" <mailFJERN@FJERNoverbyhansen.dk> skrev i en meddelelse

> Må lige af med mine frustrationer - første køretime på vej og så er det
> f.... regnvejr.
>
> Nå, så fik men også prøvet det!!!! Uhhh for pokker

Det må du hellere vænne dig til, hvis du vil være MC'ist i DK
Et råd : køb dig et godt sæt regntøj !!!

John

Fra : Jakob

Dato : 12-05-03 17:12

// Overby wrote:
> Må lige af med mine frustrationer - første køretime på vej og så er det
> f.... regnvejr.

Var det her i kbh lige omkring middag, så kan jeg godt forstå at ikke
var så sjovt - men "normalt" regnvejr er ikke så slemt, men det rigtige
udstyr.

--
Jakob

Fra : // Overby

Dato : 12-05-03 17:29

> Var det her i kbh lige omkring middag, så kan jeg godt forstå at ikke
> var så sjovt - men "normalt" regnvejr er ikke så slemt, men det rigtige
> udstyr.

Nej, det var i Næstved i morges fra 8-9. Ikke nok med regnen, det blæste
også af helvede til.... og vi skulle partout kører på nogle lorteveje med
masser af vandpytter.... Min kørelærer har garanteret siddet og gnækket i
skægget i hans lune bil... grrr

Daniel

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 12-05-03 19:47

Det var smuk og solrig dag da // Overby skrev
news:b9oi3o$1uj6$1@news.cybercity.dk i dk.fritid.motorcykel:

> [...]
> masser af vandpytter.... Min kørelærer har garanteret siddet og gnækket i

Det har jeg også prøvet. Vi skulle øve U-vendinger, hvor man jo skal have
benet ned på vejen hele tiden, og det var ikke tilladt at sætte benet op på
fortovet. Nej, det skulle lige ned i alt vandet. Jeg kunne hælde en
deciliter vand ud af skoen da vi kom tilbage...

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Allan Bojesen

Dato : 12-05-03 20:02

Rune D. Jørgensen wrote:
> [...]
> benet op på fortovet. Nej, det skulle lige ned i alt vandet. Jeg
> kunne hælde en deciliter vand ud af skoen da vi kom tilbage...

Jamen det er en rigtig aha-oplevelse Så har du erfaret hvad ordentlig
mc-udstyr bl.a. skal omfatte.

Allan Bojesen