org. kåbedele
Fra : Martin

Dato : 12-05-03 06:50

Hvor køber man kåbedele til Honda ?

P.S. jeg skulle hilse fra autoværnet i veksø v. Ballerup

Fra : MKS - 74

Dato : 12-05-03 07:37

On Mon, 12 May 2003 05:50:13 GMT, "Martin" <Maximus@hotmail.com>
wrote:

>Hvor køber man kåbedele til Honda ?

Øv har Fejebladet fået skrammer ?!? (Forhåbentlig slap du selv) -
Anyway prøv huggerne først herhjemme og derefter i Tyskland og UK (køb
MCN og crawl classifieds igennem),måske er du heldig,men det kan blive
svært at finde den rigtige farve (uden ridser).
Ellers ville jeg prøve at høre DavidSilverSpares ad,de kan skaffe det
rigtige (nyt) og nogle gange er det ikke så dyrt som man tror (andre
gange er det .
En anden mulighed er at gå på jagt på Ebay,det kan måske nok tage lidt
tid før det rigtige dukker op,men vil så også være langt billigere.Men
lige akkurat kåbedele er jo noget besværligt noget at skaffe,da gode
brugte dele i de rigtige farver oftest er i ringe udbud.

Ellers er der jo altid muligheden for at male - priserne varierer
enormt afhængig af malerens og din indstilling

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på:

Fra : Martin

Dato : 13-05-03 09:59

"MKS - 74" <Priller@tiscali.dk> wrote in message

> [...]
>
> Ellers er der jo altid muligheden for at male - priserne varierer
> enormt afhængig af malerens og din indstilling

Øh... ja... bladet er lidt ridset, kåbe, blink potte.

jeg har udelukkende fået skadet mit ego, jeg var ikke heldigvis ikke nede.