Mødested 2 Søndag i måneden ! ???
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 11-05-03 19:56

Hej.

Er man stoppet med, at mødes i Slagelse, ved restaurant Lystskoven, på
Skovvejen ?

Var dernede i sidste måned + i dag( var der i tidsrummet 12.30 til
13.05 ), og der var ikke skyggen af en Mc !

Hvor mødes man så, den anden Søndag i måneden ?

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Morten Juel

Dato : 11-05-03 20:58

> [...]
> 13.05 ), og der var ikke skyggen af en Mc !
>
> Hvor mødes man så, den anden Søndag i måneden ?

vi var i madkasse på klemmen idag og der var 10mc'er tror ikke de ved det er
1. søndag i en mdr ! )

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-

Fra : Hans L. Baldrian

Dato : 12-05-03 07:26

Hej Morten

Johh.... de ved vi godt!!! Vi var der nemlig den første søndag i maj - som
jo altså var sidste søndag og jeg tror der var over 1000 ialt .

mvh

Hans

Fra : Morten Juel

Dato : 12-05-03 21:03

> Johh.... de ved vi godt!!! Vi var der nemlig den første søndag i maj - som
> jo altså var sidste søndag og jeg tror der var over 1000 ialt .

Hehe godt nok har de fået småsten over det hele medn 1000 MC'er den tror jeg
sq ikke på )

Fra : Hans L. Baldrian

Dato : 14-05-03 07:20

Den er sq go nok! Jeg ankom ca. 14.30 og der var fyldt op. På vejen derhen
mødte jeg flere der returnerede... men check det selv ud den 1. juni.

Fra : kenn@diversion.dk

Dato : 12-05-03 20:50

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor mødes man så, den anden Søndag i måneden ?

Er jeg helt galt på den hvis jeg siger Højerup, Stevns ??

Kenn H. Jensen
www.diversion.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=271

Fra : Morten Juel

Dato : 12-05-03 21:02

> Er jeg helt galt på den hvis jeg siger Højerup, Stevns ??

ja, for det er sidste søndag i hver mdr

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 12-05-03 23:54

> ja, for det er sidste søndag i hver mdr

Næhh, Morten, det er den tredie Søndag i måneden, at der er "møde" på
Stevns

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : JEK

Dato : 12-05-03 21:41

Hej igen Dennis

Var som du også en solo tur til Slagelse i Søndags, FED tur på motorvejen -
flot vejr
og en masse dejlige forårsdufte. Men surt at ankomme og lyst til en kop
kaffe og så
finde ud af at man er HELT ALENE, og desuden var der vist konfirmationsfest.
Sidder lige og tænker over om der har stået noget i MCTouring ?
Jeg tror vi skal til at lede efter noget andet, den 2 søndag i mdr.

MC Onsdagsklubben har fået denne hilsen i vores gæstebog, måske det var en
ide
------
Vi åbner nyt kaffested d. 05.04.03
Foreløbig åben lørdag, søndag fra kl. 13-16
Hyggelige omgivelser, idyllisk gårdhave.
Dotmostgaard
Ringstedvej 31-33, 4370 Store Merløse
Gode parkeringsmuligheder
Gå ind af den blå port, ring på skibsklokken
---------

MVH
Jane
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=119

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 12-05-03 21:55

JEK wrote:

> Jeg tror vi skal til at lede efter noget andet, den 2 søndag i mdr.

Jeps! Hvad med at vi DFM'ere fik vores eget mødested 2. søndag i måneden?
Kom med nogle gode forslag og så kunne vi jo kontakte stedet (hvis der er en
kro eller lign) og høre dem om ikke der er lidt gode priser på mad og kaffe
hvis man lægger vejen forbi.

--
Tony
Stadig få T-Shirts tilbage:

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 13-05-03 00:00

"Tony Lorentzen" <tonyFJERNDETTE@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:b9p1na$2n1s$1@news.cybercity.dk...

> [...]
der er en
> kro eller lign) og høre dem om ikke der er lidt gode priser på mad
Hej Tony.

Jeps!, den er jeg med på , og gerne et sted hvor der er lidt
kilometer til, skulle jo gerne nå over 16000 km i denne sæson

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Tonny Eskesen \(DKMC~

Dato : 13-05-03 04:19

> [...]
> Hilsen
> Dennis Pedersen
> Suzuki GSF 1200 N '00 ( der fik kørt små 200 km idag )

Hæi do

Her er hvad jeg har af 2. søndag i måneden:

2. søndag i måneden MC HYGGE-RIBE kører 2. søndag, og sidste søndag i hver
måned (fra søndag d. 28. april, til søndag d. 28. oktober). Vi starter fra
parkeringspladsen over for Silvan i Ribe kl. 13.00, kom 15 min. Før.

2. søndag i måneden fra kl. 1230 køres der en tur fra Marselisborg Havn i
Århus. Mere info på www.johnnie-sanne.dk/mc

2. søndag i måneden kl. 13.00 MC møde på havnen ved Lauses Grill i Nyborg,
der serveres gratis kaffe, april - oktober. Info: Jørgen tlf. 6531 5546 -
2654 2781
2. søndag i måneden ved Sakskøbing Hotel i Sakskøbing på Lolland kl. 1200.

2. Søndag i måneden ved Slagelse lystskov ved den gamle restaurant
Arnehavehus, Skovvejen 85, Slagelse Lystskov, 4200 Slagelse. God mad og god
natur. Fra april til oktober.

hamselv herfra
--
VED SVAR, HUSK AT RETTE ADRESSEN.
hamselv(SNABELA)brammingnet.dk

Fra : Michael

Dato : 13-05-03 13:29

Hejsa.

"Hæi do

> 2. søndag i måneden kl. 13.00 MC møde på havnen ved Lauses Grill i Nyborg,
> der serveres gratis kaffe, april - oktober. Info: Jørgen tlf. 6531 5546 -
> 2654 2781

Yep, og jeg har ladet mig fortælle at Lauses grill måske sponsorerer en gratis
fransk hotdog sammen med den gratis kaffe i næste måned.

Mvh.
Michael, fra Nyborg

XV 1100 Virago