RR - MotoGP ....OBS !! Resultat af Jerez.
Fra : MKS - 74

Dato : 11-05-03 14:35

Der var lagt op til noget godt men det blev en fuser - Røvsygt løb
der sikkert hurtigt vil gå i glemmebogen,så her følger bare
resultatet:

1.Rossi
2.Biaggi
3.Bayliss
4.Ukawa
5.Barros
6.Tamada
7.Hopkins
8.Nakano
9.Aoki
10.Jacque
11.Haga
12.Mcwilliams
13.Roberts
14.Edwards
15.Pitt
16.Hoffman
17.Melandri

VM-stilling

Rossi 70 Point
Biaggi 56
Bayliss 40
Gibernau 38
Barros 30
Ukawa 23
Nakano 20
Hayden 18
Capirossi 16
Hopkins 15

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på:

Fra : Peter Christiansen

Dato : 11-05-03 14:51

MKS - 74 wrote:
> Der var lagt op til noget godt men det blev en fuser - Røvsygt løb
> der sikkert hurtigt vil gå i glemmebogen,så her følger bare
> resultatet:

Enig. Ud over lidt sidelæns kørsel og lidt røg fra bagdækket var der ikke
meget. 250'er løbet var derimod rigtigt godt. Der blev kæmpet om
placeringerne til det sidste.

Peter

Fra : MKS - 74

Dato : 11-05-03 14:57

On Sun, 11 May 2003 15:51:01 +0200, "Peter Christiansen"
<peter.c[REMOVE]@oncable.dk> wrote:

>Enig. Ud over lidt sidelæns kørsel og lidt røg fra bagdækket var der ikke
>meget. 250'er løbet var derimod rigtigt godt. Der blev kæmpet om
>placeringerne til det sidste.

Jeps heldigvis var der da noget spændende der - Virkelig flot af Elias
at køre op og frækt da han nuppede Rolfo tilsidst....Sådan noget vil
vi ha',helst ikke 3-4 mand der kører for dem selv de sidste 25 omgange
- gaaaaaab

Fra : Armand

Dato : 12-05-03 16:17

Peter Christiansen <peter.c[REMOVE]@oncable.dk> skrev i en

> Enig. Ud over lidt sidelæns kørsel og lidt røg fra bagdækket var der ikke
> meget.

Det er ganske vist, at det er kedeligt når det ender som paradekørsel (af
samme grund ærgrer jeg mig også over den, på den vis, kedelige debut
600'er-challenge't havde på Jyllandsringen!); men det er sgu' voldsomt
underdrevet at betegne de første 5-8 omgange som "lidt(!) sidelæns kørsel" -
HolddakæfthvorCapirossifyrededenDuc.af

--
Armand.
(der stadig har de to små klasser tilgode, liggende i videoen og venter)

Fra : Erland R. Nielsen

Dato : 12-05-03 19:20

> [...]
>
> --
> Armand.
> (der stadig har de to små klasser tilgode, liggende i videoen og venter)

Jeg har fulgt GP sporten meget nøje siden ca. '85 og jeg har sku' da aldrig
set noget lignende. Aldrig har jeg set så meget sidelæns røg fra et bagdæk.
Man fornemmede lidt allerede fra starten at Capirossi ikke ville holde
løbsdistancen, ok at han så væltede er selvfølgeligt kedeligt. Rossi klagede
også over dårlig "traction". Selv ikke Randy Mamolas voldtagen af
Pirelli-dæk på den ellers så smukke Cagiva tilbage jeg ved ikke hvornår, har
Capirossi overgået. Jeg så da også en enkelt gang røg fra Rossi's bagdæk i
løbets slutfase.

Armand, du skal absolut se Tyskeren (fuck nu glemte jeg navnet) som kørte
sig op til førergruppen i 125 og sluttede ...... (du kan beholde
spændingen). RTL der fra denne weekend sender MOTOGP klasserne kogte over i
ros til Steve Jenkner (hov det var jo navnet). Han fører WM nu.

mvh Erland

Fra : Armand

Dato : 12-05-03 21:19

Erland R. Nielsen <erland_refling@mail1.stofanet.dk> skrev i en

> [...]
> Man fornemmede lidt allerede fra starten at Capirossi ikke ville holde
> løbsdistancen, ok at han så væltede er selvfølgeligt kedeligt.

Det er ligefør at man kunne mistænke Duc's racing-afd. for at slippe ham løs
under parolen: "Kom foran og lav så meget show at publikum husker at Ducati
var fremme forrest" :-/

--
Armand.

Fra : Jakob

Dato : 11-05-03 19:42

MKS - 74 wrote:
> Der var lagt op til noget godt men det blev en fuser - Røvsygt løb
> der sikkert hurtigt vil gå i glemmebogen,så her følger bare
> resultatet:

Well det er jo stadig bedre end de fleste formel 1 løb
--
Jakob

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 11-05-03 20:27

Jakob wrote:

> Well det er jo stadig bedre end de fleste formel 1 løb

Det kan du gange med 900!
--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 12-05-03 07:53

MKS - 74 <Priller@tiscali.dk> writes:

> Der var lagt op til noget godt men det blev en fuser - Røvsygt løb
> der sikkert hurtigt vil gå i glemmebogen,så her følger bare
> resultatet:
>
> 1.Rossi

Ja, det blev hurtigt lidt tamt da først Doktoren lå forrest. Men Capirossi
fik da givet den Duc no'en tæv

125 og 250 synes jeg var rigtig fine løb. Faktisk nogen af de bedste jeg
længe har set.

--
Mikkel
motortosse.dk | de-moc-ra-cy (di mok' ra see) n. Three wolves