Hjelm
Fra : SØREN F. NIELSEN

Dato : 10-05-03 13:55

For nylig var jeg i Sverige hvor jeg møde nogle motorcyklister det havde
udstyret med meget alternative hjælme.

Jeg tror det var overtræk de havde købt det så sådan ud.

Hjælmen havde både fået næse mund og øre sat hel løse så det stod ud til
siden når de kørte, det så vild ud !!!!

Er der nogen af jer det kend de hjælme/overtræk og hvor de kan købes ?

Mvh Søren

Fra : Claus Rittig

Dato : 10-05-03 14:58

"SØREN F. NIELSEN " <sfnielsen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> siden når de kørte, det så vild ud !!!!
>
> Er der nogen af jer det kend de hjælme/overtræk og hvor de kan købes ?

Jeg kender til Helmet Skinz som kan købes hos nogle motocross forhandlere,
kan det være sådan noget?

Rittig

Fra : SØREN F. NIELSEN

Dato : 10-05-03 16:05

Det er der hen af men ikke helt !!!!

Dem jeg så sad ørene uden på hjælmen og det var normal hjælme de kørte med
!!!

Mvh Søren

Fra : GRISEN

Dato : 10-05-03 16:14

On Sat, 10 May 2003 14:55:08 +0200, "SØREN F. NIELSEN " <sfnielsen@get2net.dk> wrote:

>For nylig var jeg i Sverige hvor jeg møde nogle motorcyklister det havde
>udstyret med meget alternative hjælme.

Jeg leder også efter noget til min reservehjelm...
Louis.de har desværre kun løse ører (20012100+20012101+20012102).

*
Jan

Fra : HardKaare

Dato : 10-05-03 16:41

> [...]
> siden når de kørte, det så vild ud !!!!
>
> Er der nogen af jer det kend de hjælme/overtræk og hvor de kan købes ?

Jeg ved at der er lavet en del underlige dyr til skihjælme, så måske det er
der man skal søge.

--
HardKaare

GS500E til salg
GSX600F købes

Fra : Leiv A. Lagestrand

Dato : 10-05-03 17:19

"SØREN F. NIELSEN " <sfnielsen@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> siden når de kørte, det så vild ud !!!!
>
> Er der nogen af jer det kend de hjælme/overtræk og hvor de kan købes ?

Prøv denne http://www.motrax.co.uk

Mvh.
Leiv ZX9R

Fra : Nicolai Fjellerad

Dato : 12-05-03 00:28

> Prøv denne http://www.motrax.co.uk
>
> Mvh.
> Leiv ZX9R

Virker som en ok cool side. Jeg fik lige fumlet lidt rundt og faldt over de
der "Tyre Fly's" og tænkte hey... det ku være knægger :) Måske lidt overkill
på en XJ600, men anderledes....-Men mon ikke de falder under samme
lovmæssige problemer, som hvis man monterer blåt neonlys under en bil? Nogen
der ved det? Og kan man i øvrigt købe dem nogen steder i DK?

Mvh
Nicolai Fjellerad
XJ600s '01

Fra : Flemming

Dato : 10-05-03 18:13

Jeg tror måske det er dem her du er interesseret i
http://www.jml.dk/jml/tucano.asp

Har selv overvejet at få KO dimerne på

MVh
Flemming
XJ 600 S

Fra : SØREN F. NIELSEN

Dato : 10-05-03 19:54

Ja det jeg tror det er dem !!! Men de må have beklædt hele hjælmen med
stof !!!!