Århus: Lynlås i læderdragt, hvor?
Fra : Erling

Dato : 10-05-03 09:55

Er der nogen som kender en skrædder i Århus som kan sy en lynlås i en
læderdragt??
mvh Erling
eam@stofanet.dk

Fra : Carlo Iversen

Dato : 10-05-03 12:33

Hej
Jeg kender ikke nogen i Århus, men i Randers - og det er jo ikke så langt
fra Århus - har vi en lynlåsmirakelmand.

Jeg var hos ham med mine IXS-bukser, hvor lynlåsen i det ene ben var gået
sig en tur, og det var egentligt en sjov oplevelse. Han kigge ret længe på
den - hev lidt i den og sagde så "Det er en K2-lynlås, og de går ikke i
stykker". "Nåh" sagde jeg, "men den virker s'gu da ikke".

Det kommenterede han slet ikke, men hev lidt mere, tog en tang og hev igen -
og vupti - så virkede den.

Hans eneste kommentar var, at hvis den nu skulle gå i stykker igen, så havde
han altså reservedele i form af skydere. "Det andet går aldrig i stykker på
en K2".

Pris : Overordentlig rimelig.

Du kan finde ham her:
JAMO
Hobrovej 49A
8900 Randers
Tlf.: 8641 8585
Der er tale om en skomagerforretning mm, og så vidt jeg husker, har han åben
som "normale" forretninger.

Mvh
Carlo Iversen
Langå
GS 750 (78) - snart på gaden igen efter en større overhaling.

Fra : Per Emborg

Dato : 10-05-03 12:54

Den hedder alså ikke K2 men YKK og Jamo har åben undtaget lørdag hils ham
lige fra mig og hvis du ikke lige gider at køre til Randers så prøv Skomager
Taulborg Madsen i toppen af Munkegade , men du kunne selfølgelig også køre
en tur ned til mig i Skanderborg

Kvikkerten
Per Emborg
Asylgade 1
Skanderborg
Og så en lille reklame www.kvikkerten.dk
Eller www.jyske-skomagerlaug.dk

Honda X-Eleven der er på vej til 1 afd. af dm i Drag Racing i Sindal
Og kan i ikke lige sige PØJ PØJ
x112kvik4u@dotcomprik.dk