Motorcykel ophug? Hvor i landet?
Fra : Bjarne og Marianne

Dato : 09-05-03 16:15

Hej,

Jeg har kigget på dkmc's hjemme side under gode råd -> ophug, men kan ikke
rigtig finde det jeg leder efter.
Jeg mangler en kick starter til en Yamaha XS 400, og det eneste sted jeg har
fundet på nettet er i USA. Er der ikke nogle mc ophug her i landet som har
sådan en liggende?

På forhånd tak,

Bjarne

Fra : Morten dahl

Dato : 09-05-03 16:20

www.mc-huset.dk

--
Morten Dahl
Gixxer XXX - The Funky Style

Fra : GRISEN

Dato : 09-05-03 16:39

On Fri, 9 May 2003 17:14:33 +0200, "Bjarne og Marianne" <bwmn@mail1.stofanet.dk> wrote:

> Er der ikke nogle mc ophug her i landet som har sådan en liggende?

Hvilken del af landet?
Der er vist en lille håndfuld MC ophuggere...

LC-Racing
Industrikrogen 19
4683 Rønnede
Tlf: 56 71 13 23
Fax: 56 71 14 44

*
Jan

Fra : Bjarne og Marianne

Dato : 09-05-03 16:42

Jeg bor i Sønderborg, men det burde vel være muligt at sende en kick starter
med posten.

/Bjarne

Fra : Kim Persson

Dato : 09-05-03 16:44

> Jeg har kigget på dkmc's hjemme side under gode råd -> ophug, men kan ikke
> rigtig finde det jeg leder efter.
på google.com popper der masser op når man søger efter mc ophug
anyway lc racing i rønnede, har mange ting. kvaliteten er efter min erfaring
god.
prisen den er rimelig nok

mvh Kim

Fra : Jens Jessen

Dato : 09-05-03 19:00

Ved Grindsted: Ove Knudsens MC ophug 7534 7242

Journalist Jens Jessen (Djf)
Skanderborgvej 140, DK 8660 Skanderborg
Tlf. + 45 8657 7201 Fax + 45 8657 7204
Mobil + 45 2073 7471

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-05-03 20:44

Bjarne og Marianne wrote:
> [...]
> fundet på nettet er i USA. Er der ikke nogle mc ophug her i landet som har

Det kan godt betale sig at kigge i Tyskland også .. har du kigget
dér ?

Prøv fx. www.parts4bikes.de .. ?

// Hans
--
Jeg - og andre - bliver gladest hvis man følger retningslinierne
http://www.usenet.dk/netikette/ .. på forhånd tak :)

Fra : Michael Madsen

Dato : 10-05-03 12:46

Jeg har kun dårlig erfarring med LC Racing i Rønnede. Jeg skulle bruge
tændingslås samt en gaffelbro til min SV650'er. Delene bestilte jeg hos dem
ca 10 dage før påske, men har stadig IKKE hørt noget fra dem. Det skal lige
siges at jeg har ringet til dem ca hver dag i 3-4 uger for at høre noget. de
vil ikke sige at de ikke kan skaffe delene, men derimod bliver de ved med at
udsætte det, og siger hele tiden at det kommer i morgen.

Hvis de nu ringer en dag og siger at delele er kommet, kan de sgu rende og
hoppe... Har kobt dem hos DME Motor på Hvidovrevej. De kan også skaffe
brugte dele!!! Så dem anbefaler jeg.