Post Danmark står bag grov dyremishandling~
Fra : Morten dahl

Dato : 09-05-03 15:53

Fra pålidelige kilder oplyses det, at en Post Danmark bil torsdag aften, på
ekstrem grov maner forsøgte at tage livet af et tigerdyr.

Denne truede dyrerace´s eksisten står og vælter med dette ene eksemplars
velfærd.

Dog er de nogle sejlivede skabninger, og trods et ordentlig gok i nøden,
samt en del asfalt eksem, forventes dyret´s tilstand at forbedres så det
atter vil være at finde til træf´s i Danmark.

Postbilen, der i tætbebygget område var på vej rundt i et uoverskueligt
venstresving, skar ind over modsatte kørebane (mens chaufføren kiggede efter
sommerklædte hunkøn) hvor tigerdyret befandt sig. Dette afstedkom et
frontalkollison hvor tigerdyret måtte se sig slået på Knockout.

At PostDanmark er europas hurtigste postvæsen, berettiger ikke skødesløshed
med truede dyrearter. Så må de sku hellere være lidt forsinkede.

Ejeren af tigerdyret pådrog sig kun mindre skader, men er yderst urolig for
sin følgesvends tilstand.

--
Morten Dahl
Gixxer XXX - The Funky Style

Fra : Claus Rittig

Dato : 09-05-03 16:19

"Morten dahl" <morten@FJERNdahl.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Fra pålidelige kilder oplyses det, at en Post Danmark bil torsdag aften,

> ekstrem grov maner forsøgte at tage livet af et tigerdyr.

Du er fanme ikke heldig!
Nå, godt du ikke kom noget til, og ønsk tigerdyret god bedring fra mig.

Rittig

Fra : Morten dahl

Dato : 09-05-03 16:35

Claus Rittig wrote:
> "Morten dahl" <morten@FJERNdahl.mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Du er fanme ikke heldig!
> Nå, godt du ikke kom noget til, og ønsk tigerdyret god bedring fra
> mig.

Næhh havde jeg da så bare selv været skyld i det, men det her er sku surt..

Fra : Jens Arnfast

Dato : 09-05-03 16:25

Morten dahl wrote:
[snip en masse om at post danmark er dyremishandlere]

Dælme surt, tæv skulle de have.

Kan det forøvrigt passe at jeg så Tigermissen til Århus MC Parade i lørdags?

--
-jens
XJ600 plain-old-boring-style :)

Fra : m.grewy

Dato : 09-05-03 16:32

Jens Arnfast wrote:

> Kan det forøvrigt passe at jeg så Tigermissen til Århus MC Parade i
> lørdags?

Ja det kan godt passe og der holdte en halv smadret cbr600 ved siden af som
er min

Michael

Fra : Morten dahl

Dato : 09-05-03 16:35

m.grewy wrote:

> Ja det kan godt passe og der holdte en halv smadret cbr600 ved siden
> af som er min

ja nu er sku i samme båd.. kan du forresten få fingeren ud og komme op til
mig, kører ned på cafebiografen nu (oppe ved rådhuspladsen)

Vi skal ha en bajer, eller 2

Fra : Morten dahl

Dato : 09-05-03 16:36

Jens Arnfast wrote:
> [...]
>
> Dælme surt, tæv skulle de have.
>
> Kan det forøvrigt passe at jeg så Tigermissen til Århus MC Parade i

Jeps.. men kørte ligefør optoget, duer ikke til sådan noget, får krampe.

Fra : Jens Arnfast

Dato : 09-05-03 20:04

Morten dahl wrote:
[snip]
> Jeps.. men kørte ligefør optoget, duer ikke til sådan noget, får krampe.

Yeah det så jeg, jeg ønsker jeg havde gjort det samme .. men tøsen bagpå
var ikke til at stikke i - hun ville med, selvom jeg gjorde mit bedste
for at overbevise hende om at det altså ikke ville være det samme som en
tur alene på de små veje.. *suk*

Selv på en XJ600 bliver man altså træt i armene når man har kørt 30-40km
med ca. 30 km/t .. heldigvis synes tøsen også at det var røvssygt så det
kommer nok ikke til at gentage sig

--
-jens
XJ600 som ikke har temperament til paradekørsel

Fra : Allan Bojesen

Dato : 09-05-03 16:47

Morten dahl wrote:

> Ejeren af tigerdyret pådrog sig kun mindre skader, men er yderst
> urolig for sin følgesvends tilstand.

Trist at høre Morten men du lyder til at være ved godt mod
Få du dig et plaster på såret, og giv dernæst Tigerdyret noget pels på
sårerne.

Keep up, the good spirit.

Allan Bojesen
Der nåede at høre og se Tigerdyret live, inden den blev tvunget i knæ.

Fra : Jan L Pedersen

Dato : 11-05-03 16:19

Var du ikke ude hos Michael i Kølkær ( mc-huset ) Torsdag eftermiddag ved
16.30 tiden med tigeren ???

Synes ellers jeg så dig og tigeren på liften..
MVH Jan LP
CBR 600

Fra : Morten dahl

Dato : 11-05-03 16:49

Jan L Pedersen wrote:
> [...]
> ved
> 16.30 tiden med tigeren ???
>
> Synes ellers jeg så dig og tigeren på liften..

Jo det var jeg da, men det var forhåbentlig kun gixxeren der var på liften

Havde lige et par småting der skulle justeres.. spild af tid viste det sig..

hvad farve CBR kører du på?

Fra : J.C.Kløve

Dato : 11-05-03 20:32

I tråden: 3ebe70f3$0$48896$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Skrev Morten dahl :

> [...]
> på liften
>
> Havde lige et par småting der skulle justeres.. spild af tid

ohhhh

Nå så fik jeg navn på ejeren af den besynderlige/opsigtsvækkende MC
jeg så i Kølkær den 2. Maj *lol*

Jeg forsøgte at regne ud hvad der gemte sig under pelsen, men opgav...
:-?

Den er jo godt cammufleret, kan det tænkes du var usynlig for det
postale væsen der forsøgte aflivningen? *rofl*

seriøst - håber at såvel du som tigerdyret kommer sig.

--
Dun@nt
XJ600 51J

Fra : J.C.Kløve

Dato : 12-05-03 08:07

Fra : Jan L Pedersen

Dato : 13-05-03 19:33

Gul / sort, holdt i gården - skulle lige holdes lidt i øret, inden hun
startede med et sus.... Utætte pakdåser ved højre forgaffel + nogle andre
mindre ting...

MVH
Jan L Pedersen
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=148
Hvorfor køre på 4, når man kan have det dobbelt så sjovt på 2

Fra : Morten Dahl

Dato : 14-05-03 23:31

"Jan L Pedersen" <jan-mette@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Gul / sort, holdt i gården - skulle lige holdes lidt i øret, inden hun
> startede med et sus.... Utætte pakdåser ved højre forgaffel + nogle andre
> mindre ting...

jeps jeps, den s¨jeg godt derude..

Holder en del til derude (såen cirka fra 8-17 hver dag

-
Morten Dahl

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 12-05-03 07:41

"Morten dahl" <morten@FJERNdahl.mail.dk> writes:

> Fra pålidelige kilder oplyses det, at en Post Danmark bil torsdag aften,
> på ekstrem grov maner forsøgte at tage livet af et tigerdyr.

Hmmm... Jeg tror snart vi skal ha' udstyret dig med et gult rotorblink
og en form for advarselstrekant

Fik du nummeret på postbilen?

--
Mikkel
motortosse.dk | de-moc-ra-cy (di mok' ra see) n. Three wolves

Fra : Morten Dahl

Dato : 14-05-03 23:32

"Mikkel Christensen" <mic@rrnord.dk> skrev i en meddelelse

> Hmmm... Jeg tror snart vi skal ha' udstyret dig med et gult rotorblink
> og en form for advarselstrekant

trekant var nok ikke så dum en ide, men den gule hjelm i komb. med
tigerdyret giver normal rigeligt med opmærksomhed..

> Fik du nummeret på postbilen?

øhh, jeg kom med 45-55 og han med 40.. han kørte ingen steder efter en
frontal kollision.

-
Morten Dahl