Kort suk og så døde den!?!
Fra : NikolajH

Dato : 09-05-03 09:43

Startede hertil morgen Pegasoen den startede ved første forsøg som den
plejer, men nåede ikke at dreje ret mange omgange før den døde og nægtede
at komme til live igen! :( Igår døde den da jeg kørte fra motorvejen
hvilket den ikke plejer.... Nogen idéer til hvad det kan skyldes,
vand/skidt i kaburatoren eller?????

Nikolaj, En ellers glad Pegaso ejer :(

Fra : Morten Juel

Dato : 09-05-03 09:52

Nogen idéer til hvad det kan skyldes,
> vand/skidt i kaburatoren eller?????

Jeg ville fejlsøge de nemme steder først

Er der gnist på tændrørene ?! nej -> så ville jeg chekke om tændspolen får
power..
ja

Så ville jeg chekke om den får benz, sæt chokeren til og tørn den nogle
gange på starteren, bliver tændrøret vådt ? og lugter der af benz i
udstødningen ? nej ville jeg chekke om kaburatoren får benz, gør den det
ville jeg rense den !

så har du lidt at lege med !

Morten --- http://StarChild.dk
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i
DR350SET --- http://DR350.dk
-= girls and sex can't beat binary and hex =-