Fælleskørsel til Rydberg på lørdag
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 08-05-03 21:55

Vi er indtil videre 5-6 stykker der har aftalt at følges ad fra Aalborg når
vi skal ned til åbenthus hos Rydberg MC i Aidt på lørdag.

Så skal du derned og har lyst til at kører i flok med os andre i anstændigt
tempo (vi har ikke alle kæmpe bambus raketter ) , så er det bare at komme ud
til parkeringspladsen ved Gøl Pølser i Svenstrup Lørdag kl 11 ! Ca 5 min
over triller vi nedad !

Håber vi kan blive nogle stykker , det kunne være meget festligt :)

Mvh Thomas Buus
GSXR 250

Fra : Mads Stetter

Dato : 08-05-03 21:57

Thomas Buus Andersen wrote:

> Håber vi kan blive nogle stykker , det kunne være meget festligt :)
>
> Mvh Thomas Buus
> GSXR 250

Yeps... im' on.. Det bliver i stille og roligt tempo for mit vedkommenede!

MVH Mads Stetter
RF400R

Fra : Brian W.

Dato : 09-05-03 06:32

Mads Stetter wrote:

> Yeps... im' on.. Det bliver i stille og roligt tempo for mit
> vedkommenede!
>
> MVH Mads Stetter
> RF400R

VI kommer en flok, dog først søndag. Fraugde Mc holder træf i Odense, så vi
ruller lige ned for at vise fanen....

God tur

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 09-05-03 13:33

Hva' tid kører i? Vi kunne jo evt. følges.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Janner

Dato : 09-05-03 09:16

> Håber vi kan blive nogle stykker , det kunne være meget festligt :)
>
> Mvh Thomas Buus
> GSXR 250

Kommer sammen med fejebladet og fruen ..... og et par kammerater ... Så sga
den ha' gas

Hygge

Onkel Jan
www.gugmc.dk

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 09-05-03 13:00

Janner wrote:

> Kommer sammen med fejebladet og fruen ..... og et par kammerater ...
> Så sga den ha' gas

Fino, så venter vi på jer :)

> Hygge
>
> Onkel Jan