Efterlysning: blå YZF-R1 2002
Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 08-05-03 13:17

Stjålet fra privat fælles garage i nat i Malmö.

Særlige kendetegn: Double-bubble kåbeglas, Nürburgring klistermærke(*),
sorte "mushrooms" og koblingsbekytter, samt stål-armerede
bremseslanger.

Udlægning af selvskud overvejes...

(*) Kan sees her: http://vanadium.prg.dtu.dk/~pmc/Sturup/Sturup_2002-09-07/Berggren/imag0008.htm (NB: ~300KB billede)

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '02 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Sune

Dato : 08-05-03 14:10

"Kai Harrekilde-Petersen" <khp@vitesse.com> skrev i en meddelelse

> [...]
klistermærke(*),
> sorte "mushrooms" og koblingsbekytter, samt stål-armerede

Arj.. sig det løgn Kai. Surt show, håber du finder den.

vh Sune
Pt. mere på 4 hjul end 2

Fra : MKS - 74

Dato : 08-05-03 14:34

On 08 May 2003 14:16:38 +0200, Kai Harrekilde-Petersen
<khp@vitesse.com> wrote:

>Stjålet fra privat fælles garage i nat i Malmö.

Neeeeeeeeeeeeeeej Kai,for surt da.

Hvordan var den iøvrigt sikret ? Privat garage - det tyder vel så
desværre på et lidt prof job ?

>Udlægning af selvskud overvejes...

Eeehhh ?!?

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på:

Fra : Hekto

Dato : 08-05-03 14:58

In article <20nkbv0u4k09edenqalmjndgioao2q2b3n@4ax.com>,
Priller@tiscali.dk says...

> Eeehhh ?!?

Spørg en tidligere borger i Østberlin!!!
En nydelig indretning, der fyrer en haglpatron af i knæhøjde!!!

---
Brian/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah ell. Yamaha SR/SRX
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 08-05-03 15:07

Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> writes:

> Stjålet fra privat fælles garage i nat i Malmö.

Æv. Man kan sgudda heller ikke have noget i fred... :-/

Den er vel på svenske plader?

--
Mikkel
motortosse.dk | de-moc-ra-cy (di mok' ra see) n. Three wolves

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 08-05-03 16:10

Mikkel Christensen <mic@rrnord.dk> writes:

> Æv. Man kan sgudda heller ikke have noget i fred... :-/
>
> Den er vel på svenske plader?

Jeps. Jeg glemte faktisk reg. nr: TJE 213.

Kai

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 08-05-03 16:43

Kai Harrekilde-Petersen wrote:
> [...]
> klistermærke(*),
> sorte "mushrooms" og koblingsbekytter, samt stål-armerede

Hvorfor kan folk ikke holde deres fingre for sig selv? Det er bare for
irriterende!
--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 08-05-03 20:34

> [...]
klistermærke(*),
> sorte "mushrooms" og koblingsbekytter, samt stål-armerede

Damn, Kai, det er surt.

Jeg skal sq nok holde alle øjne åbne, stol på det, jeg ved jo hvordan
den ser ud.

Kenneth
R1

Fra : Aragorn

Dato : 09-05-03 00:14

"Kai Harrekilde-Petersen" <khp@vitesse.com> wrote in message

> [...]
oldermand
> Yamaha YZF-R1 '02 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)

======

Hej Kai.

Smid evt. også en efterlysning på
<news:swnet.fordon.motorcyklar> - svensk mc-newsgruppe.
<news:no.alt.motorsykler> - norsk mc-newsgruppe.

Venlig hilsen

Aragorn_DK, der håber at du får din cykel igen.

http://www.bmwmc.dk
- no pop-ups, no ads, *no* flash!

Fra : NikolajH

Dato : 09-05-03 09:25

> Stjålet fra privat fælles garage i nat i Malmö.

Det er bare løgn først Martin og nu dig!

Nikolaj, med Pegaso der opgav ævret hertil morgen :(