Yamaha SX 400 Seca membraner - Morten J. m~
Fra : Sune

Dato : 08-05-03 13:40

Nogen der kender til hvad det kan koste at få skifte dem ?

Var der ikke et eller andet om at Morten Juel fik lavet sådan et skift ?

Hvad størrelse dæk sidder der i øvrigt på sådan et dyr ?

vh Sune

Fra : RacerNiels

Dato : 08-05-03 14:27

"Sune" <nospam@nospam.dk> wrote in message
> Nogen der kender til hvad det kan koste at få skifte dem ?

ca 750kr/stk. =

> Hvad størrelse dæk sidder der i øvrigt på sådan et dyr ?

Der er lidt forskelligt hvad der sidder på rundt omkring. Min kørte med 3.0"
for og 3.5" bag. Andre kører med 90/90 for og 4.10" bag. Eller en blanding
af de to...
Snup du bare et par 3.0 og 3.5 i Metzeler ME22

/Niels
Forhenværende XS400

Fra : Martin Sørensen

Dato : 08-05-03 14:29

> Nogen der kender til hvad det kan koste at få skifte dem ?

Det afhænger meget af om du finder nogle brugte eller køber nogle nye. De
kan vist ikke skaffes uoriginale, og originalt kommer du op over 1000,- for
et sæt.

> Hvad størrelse dæk sidder der i øvrigt på sådan et dyr ?

De dæk der er til at skaffe idag og minder mest om de originale er 3.50x18"
både for og bag.

Originalt er det 3.00x18" foran og 4.10x18" bag. Begge modeller er forældede
og vær opmærksom på at 4.00x18" typisk er noget større end 4.10x18", sikkert
pga. en anden profil.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Thomas

Dato : 17-06-03 18:07

Hej

Jeg har lige fået installeret et Bridgestone BT-45 110x18 på mit baghjul og
venter på at min pusher får et tilsvarende fordæk hjem (i passende størrelse
altså)

Den er født med 4,1* 18 bag på

mvh

Thomas