Road Racing Festival på Jyllandsringen den~
Fra : GRISEN

Dato : 08-05-03 10:05

www.rrf.dk

Jeg tager derover fredag aften eller lørdag morgen...
Kan man forvente, at møde nogen fra gruppen derovre?

*
Jan

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 08-05-03 14:06

Måske. Jeg bor kun ca. 10km derfra. Ellers må du gerne besøge os i klubben.
Så giver jeg en lille øl

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Brian W.

Dato : 08-05-03 16:35

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> Måske. Jeg bor kun ca. 10km derfra. Ellers må du gerne besøge os i
> klubben. Så giver jeg en lille øl

Det er sku en deal !

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : GRISEN

Dato : 08-05-03 22:30

On Thu, 8 May 2003 17:35:20 +0200, "Brian W." <Brian.wXXX@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]

DFM besøg i klubben - det er jo snart en epidemi.
....men en godartet epidemi.

*
Jan

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 09-05-03 13:31

Jep, jeg håber da også der kommer en hel del til vores fest d. 24/5.

Fra : Brian W.

Dato : 08-05-03 16:36

GRISEN wrote:
> www.rrf.dk
>
> Jeg tager derover fredag aften eller lørdag morgen...
> Kan man forvente, at møde nogen fra gruppen derovre?
>
> *
> Jan

Jebs jeg kommer .. Skal stå i den store bar 20-22 og igen 01-03 fradag
aften. Bliver fedt nok at se grisen

Fra : Flemming Petersen

Dato : 08-05-03 17:50

> Jeg tager derover fredag aften eller lørdag morgen...
> Kan man forvente, at møde nogen fra gruppen derovre?
[snip]

Jeg er der også er eller andet sted.

Jeg skal se om mit fejeblad også kan tåle jysk asfladt ;^)

Mvh
Flemming J P
CBR 900 RR 92, 93 og lidt 95'er

Fra : Allan Bojesen

Dato : 08-05-03 19:23

GRISEN wrote:
> www.rrf.dk
>
> Jeg tager derover fredag aften eller lørdag morgen...
> Kan man forvente, at møde nogen fra gruppen derovre?

Jeg vil være at finde sammen med sønnike fra sent fredag aften, hvis alt går
efter planen.

Allan Bojesen

Fra : Pein

Dato : 08-05-03 21:55

"GRISEN" skrev ...

> Kan man forvente, at møde nogen fra gruppen derovre?

Ja da. Jeg tager nu først derud søndag.
Men den dato var det første der blev skrevet ind i kalenderen

/Niels
(med dk.fritid.motorcykel skilt bag på TransAlp'en)

Fra : Peder

Dato : 12-05-03 14:51

On Thu, 08 May 2003 11:05:10 +0200, GRISEN <grisen@pornotrold.dk>
wrote:

>www.rrf.dk
>
>Jeg tager derover fredag aften eller lørdag morgen...
>Kan man forvente, at møde nogen fra gruppen derovre?

Ikke jeg, men jeg har lige fået en bunke "rabatbilletter", der giver
50,- rabat ved ankomst fredag og 30,- ved lørdag/søndag.
Lad høre, hvis nogen vil ha'

--
Peder
SGSXR750 (http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=44)

Fra : Hekto

Dato : 12-05-03 15:55

In article <rk9vbvo8aq63282sttkpjjqrmuupv6drdg@4ax.com>, Peder
<peder.eskildsen@@@@hotmail.com> says...
> Ikke jeg, men jeg har lige fået en bunke "rabatbilletter", der giver
> 50,- rabat ved ankomst fredag og 30,- ved lørdag/søndag.
> Lad høre, hvis nogen vil ha'

Jeg kunne da godt bruge 4 stk., hvis du kan undvære?
--
Brian/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah ell. Yamaha SR/SRX
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Peder

Dato : 12-05-03 16:07

On Mon, 12 May 2003 16:55:14 +0200, Hekto
<hekto@dkfritidmotorcykel-MAPSON-.dk> wrote:

>In article <rk9vbvo8aq63282sttkpjjqrmuupv6drdg@4ax.com>, Peder
><peder.eskildsen@@@@hotmail.com> says...
>>
>Jeg kunne da godt bruge 4 stk., hvis du kan undvære?
Jeg tror jeg har 30, så kein problem.
Jeg vil bare helst være fri for at få en større distributionsopgave.
Hvor i landet bor du?

Fra : Armand

Dato : 12-05-03 21:13

Hekto <hekto@dkfritidmotorcykel-MAPSON-.dk> skrev i en
> In article <rk9vbvo8aq63282sttkpjjqrmuupv6drdg@4ax.com>, Peder
> <peder.eskildsen@@@@hotmail.com> says...
> >
> Jeg kunne da godt bruge 4 stk., hvis du kan undvære?

Sædvanligvis er alle mc-blade o.lign. fyldt til bristepunktet med
rabat-kuponer i en grad så man på det nærmeste lader sig snyde ved at betale
fuld entre

--
Armand.

Fra : GRISEN

Dato : 12-05-03 16:06

On Mon, 12 May 2003 15:51:19 +0200, Peder <peder.eskildsen@@@@hotmail.com> wrote:

>Ikke jeg, men jeg har lige fået en bunke "rabatbilletter", der giver
>50,- rabat ved ankomst fredag og 30,- ved lørdag/søndag.
>Lad høre, hvis nogen vil ha'

Er det kun mig der ikke fatter priserne?

Såvidt jeg kan se er normal prisen kr. 170,- for hele arrangementet.
Kommer man fredag kan man få 50,- kr rabat - dvs. 3 dage for 120,- ???
Kommer man lørdag kan man få 30 i rabat - dvs. 2 dage for 140,- ???
Kommer man søndag kan man få 30 i rabat - dvs. 1 dage for 140,- ???

.....for det er vel ikke kr.170,- pr.dag ????

Jeg plejer da ikke at være SÅ dårlig til matematik, men muligvis er det jo bare naivitet...

*
Jan

Fra : Peder

Dato : 12-05-03 16:14

On Mon, 12 May 2003 17:05:54 +0200, GRISEN <grisen@pornotrold.dk>
wrote:

> [...]
>Kommer man lørdag kan man få 30 i rabat - dvs. 2 dage for 140,- ???
>Kommer man søndag kan man få 30 i rabat - dvs. 1 dage for 140,- ???
Jep

>....for det er vel ikke kr.170,- pr.dag ????
Nej

>Jeg plejer da ikke at være SÅ dårlig til matematik, men muligvis er det jo bare naivitet...

Iflg. det medfølgende brev er det som du beskriver, men jeg kan ikke
se hvorfor det er billigst at komme fredag.