AGV størrelser ?
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 07-05-03 19:22

Hej..

Jeg har et mindre slagsmål kørende med Louis.de .
Jeg bestilte en AGV Ghost hjelm til min kæreste i str. M. Modtog en uge
senere hjelmen, men det var en Medium-Large.... Jeg sendte den så tilbage,
efter at have modtaget en mail hvor de undskyldte fejlen. I pakken var en
kopi af regningen for at få sendt den til Tyskland.
Modtager så en ny hjelm i str S, som bestilt. Men der er ikke gået penge ind
på min konto, hvilket er godt 120kr. Skriverier frem og tilbage, siger de at
jeg har fået den str. m som jeg bestilte, og de har ombyttet den til en S,
som jeg ønskede, og sendt den retur.
Men jeg mener jo ikke en M-L str er det samme som en M. Hvad siger i ? Min
kvittering og deres hjemmeside siger klart M, og ikke M-L ligesom
hjelmkassen og hjelmen siger.

Er det vitterlig bare en str. M som AGV giver en anden betegnelse eller
hvad??

Har ellers været positive overfor handel med Louis, men denne gang er de
gået lidt i hårdknude !!!

Mvh THomas

Fra : MKS - 74

Dato : 07-05-03 19:36

On Wed, 7 May 2003 20:21:47 +0200, "Thomas Buus Andersen"
<t-buus@REMOVEget2net.dk> wrote:

>Har ellers været positive overfor handel med Louis, men denne gang er de
>gået lidt i hårdknude !!!

Nu ved jeg ikke om jeg har forstået det helt rigtigt men på mig virker
det som om du i første omgang har bestilt en medium og så fået en
medium-large som du så har fundet ud af er alt for stor.Så bestiller
du istedet en small og den passer så men du ønsker pengene for
returforsendelse tilbage fordi der er tvivl om medium-large er det
samme som medium - Skal man nu lege djævlens advokat (Louis') så _kan_
det godt opfattes som om du forsøger at tørre en fejlbestilling af på
dem idet medium eller medium-large under alle omstændigheder ville
være for stor - sådan kunne det opfattes,noget andet er så at Louis
når der er tvivl og tingene kan opfattes forskelligt nok burde være
storsindede nok til at lade tvivlen komme dig til gode....det ville
være god forretningsskik IMO

--
-Michael
Div. Aprilia RS250-dele til salg på:

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 07-05-03 20:37

MKS - 74 wrote:

> [...]
> når der er tvivl og tingene kan opfattes forskelligt nok burde være
> storsindede nok til at lade tvivlen komme dig til gode....det ville

Bestilte udelukkende en Small fordi de i en mail forklarede at alle deres
AGV Ghost hjelme i str. "M" var "ML".

/Thomas

Fra : MKS - 74

Dato : 07-05-03 20:53

On Wed, 7 May 2003 21:37:29 +0200, "Thomas Buus Andersen"
<t-buus@REMOVEget2net.dk> wrote:

>Bestilte udelukkende en Small fordi de i en mail forklarede at alle deres
>AGV Ghost hjelme i str. "M" var "ML".

'K - men igen det kan jo stadig opfattes begge veje så,af dem som om
du burde have bestilt en small,hvis den du har fået nu passer
perfekt,var/er den derimod for lille så ville jeg sige at du mere
entydigt havde retten,som det står nu er det lidt mudret,men igen
Louis burde nok bøje sig....