Nogen herfra der skal til Swedish Bikemeet~
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 07-05-03 18:48

Hej.

Ja, sub. siger det meste, det er fra d. 29 Maj -> 1 Juni

Er der nogen herfra der har været der ?, og hvis, er det så rigtigt,
at det bare fulde svenskere der render rundt deroppe ! , Eller
kunne det være noget for en fader, og hans 16 årrige søn.

Vi regner med at køre/være deroppe d. 29- 30 Maj

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Brian Luckow

Dato : 08-05-03 07:46

Hej!

> Er der nogen herfra der har været der ?, og hvis, er det så rigtigt,
> at det bare fulde svenskere der render rundt deroppe ! , Eller
> kunne det være noget for en fader, og hans 16 årrige søn.

Jeg var der ikke sidste år, men har ellers været der alle de andre gange.
Der ér mange fulde svenskere... _bl.a._... for det er så kæmpestort, at der
er alle mulige slags typer og nationaliteter. Det er tydeligt at se, at der
kommer flere og flere danskere derop. I kan roligt tage derop, der bliver
lavet så mange forskellige arrangementer, at I ikke kommer til at kede jer.

> Vi regner med at køre/være deroppe d. 29- 30 Maj

Hvis jeg tager derop i år, så bliver det først d. 30 maj.

Mvh., Brian Luckow

Fra : Brian W.

Dato : 09-05-03 06:47

Dennis Hellan Pedersen wrote:
> [...]
> kunne det være noget for en fader, og hans 16 årrige søn.
>
> Vi regner med at køre/være deroppe d. 29- 30 Maj

DEt er vidst noget med at der kommer en del "rockere" ... Jeg skal ikke
kunne sige det. I hvert tilfælder kommer der mange Choppere, og det er jo
som bekendtderes yngling. Men ja der kommer flere og flere danskere. har
selv overvejet at tage der op hvis tid er.

--

Med Venlig Hilsen
Brian Laursen

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=155

http://home1.stofanet.dk/cashman

Fra : Claus Rittig

Dato : 09-05-03 15:57

"Brian W." <Brian.wXXX@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> som bekendtderes yngling. Men ja der kommer flere og flere danskere. har
> selv overvejet at tage der op hvis tid er.

Nu skal du være opmærksom på at mens en ret høj procentdel af de Harley'er
man ser i DK køres af rockere, så er der helt andre forhold i Sverige - på
grund af andre regler. De har en helt anderledes afgiftning, og deres regler
for ombygninger er også helt anderledes intelligensbaserede end vores,
derfor er det en ret lille procentdel af de Svenske choppere der kører rundt
med rockere.

Rittig

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 09-05-03 15:45

Hej.

Nårhh, Man kan jo bare køre hjem, hvis der er for mange klaphatte, tak
for svarene