ZX 10
Fra : Jake

Dato : 07-05-03 18:15

Hehe! jeg sad lige og læste vurderinger på told og skat.
Der er en eller anden for hvem der lykkedes at bilde told og skat ind at en
ZX10 er på 750 ccm.
Det er da grineren

/Jake

Fra : Asger Steffensen

Dato : 07-05-03 20:49

"Jake" <jakeXXX@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> Hehe! jeg sad lige og læste vurderinger på told og skat.
> Der er en eller anden for hvem der lykkedes at bilde told og skat ind at
> [...]

Link?

Asger
ZX-10 (250 ccm, hvis nogen i Told&Skab spørger

Fra : Jake

Dato : 08-05-03 11:26
Fra : Ukendt

Dato : 08-05-03 21:32

http://modep.toldskat.dk/cgi-bin/gweb?f0=1&command:Transmit&sid=56796.VOEIBN
WN.5

Jeg kat få det link til at virke - men fandt den selv derinde... ha ha

Art Motorcykel
Mærke KAWASAKI
Model 750CCM
Typebetegnelse ZX 10
Registreret 1. gang 22/02-1990
Karosseri type / antal døre 0 døre
Motor 4 Cylindre 990 cc 135 HK ventiler
Gear / drivkraft / km 006 / B / 42000 KM
Ekstraudstyr Vurderingsprisen afhænger af udstyrsniveau og
køretøjets stand

Endeligt vurderet pr 01/08-2002
Afgiftspligtig værdi 18000
Registreringsafgift 30511
Handelspris inkl. afgift 48511

Mvh
Allan

Fra : Asger Steffensen

Dato : 07-05-03 20:49

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 07-05-03 21:14

Hvis man nu kunne overbevise forsikringsselskaberne om det samme ville det
jo være helt fint

--
Mvh.
Henrik (som engang iflg. TopDK havde en CBR XJ1, eller noget i den stil

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.