Brugt Honda hos køge-MC
Fra : Martin

Dato : 07-05-03 10:41

Jeg var lige inde på Køge-MC hjemme side for at
kikke på brugt Honda, det var her at jeg gjorde en interesant
observation.

ud af en ca. 20 maskiner fra slut 80'ere til start 90'ere har
kun 2 cykler kørt længere end 32'000 KM
( 83' Boldôr, 85VF500 ).
ca 15 cykler har kørt under 25'000.

ca 6 under 15'000

I mine øjne virker det da som meget lave kilometertal
sådan generalt. jeg kunne da forstådet hvis det var et par
cylker.

er her nogen der ved hvor Køge-MC køber deres brugte
MC ?? , det må da være en god leverandør.

eller måske en anden forklaring ??

Martin

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 07-05-03 12:24

Martin wrote:
> [...]
> cylker.
>
> er her nogen der ved hvor Køge-MC køber deres brugte
> MC ?? , det må da være en god leverandør.

Jeg begyndte at kigge på deres side for første gang da jeg fik interesse for
motorcykler. Det er vel 2½-3 år siden nu.
GSXR 250 var jeg lun på, så de blev set igennem mange gange. De har stadig
3-4 stykker af dem fra den gang.
Så mange af cyklerne har nok lavt km-tal fordi de holder i deres butik meget
længe. Generelt er priserne også i overkanten (39k for en GSXR 250).

> Martin
Thomas - GSXR 250

Fra : Tommy Fer

Dato : 07-05-03 15:12

JA, han køber en bunke skadede mcér i japan, samler f.eks. 4 ud af 6-7
stykker og jae... det speedo med det laveste er jo det bedste.. .det er midt
bud.

Jeg har kigget på GSXR400 ere der nede.... deres skiver og køler etc. viser
mere slid end louises der har gået 18.000 og det syntes jeg er mærkeligt når
deres har gået 8-10 stykker???? '

Hans priser er ikke i overkanten de er SYGE! Uden hans cykler er kanon
flotte.

mvh Tommy Fer

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 07-05-03 12:26

Måske de har "rundet" og de så glemmer det første 1-tal.... Med så lave
km-tal på så gamle MC'er, plejer jeg at addere 100kkm. Desværre bliver
prisen så ofte for høj

Jeg kender ingen der kører så lidt. Dog lige med undtagelse af dem som har
mange MC'er, som mig selv. Men det er jeg ved at ændre nu
Men alligevel har jeg aldrig kørt under 4000 km / år pr. MC

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Tina Gerner Jensen

Dato : 07-05-03 13:10

hej
prøv at kikke på håndtag om de er slitte og der hvor nøglebundet sidder og
på fodviler og kontageter ( blinklys starter og ligene ) hvis det er meget
slidt så har den nok kørt LIDT længer, spør om de har en servis bog eller
hvem der har haft den før.
palle jensen
gsx 1100 ef 1988
Henrik Nielsen - RaptorMC.dk <xng@post.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b9aqd6$8lt$1@sunsite.dk...

Fra : Pcman

Dato : 07-05-03 12:25

"Martin" <Maximus@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> cylker.
>
> er her nogen der ved hvor Køge-MC køber deres brugte
> MC ?? , det må da være en god leverandør.

Import fra bl.a. Japan. Det har Kim gjort i en del år.

--
Honda CB 550 F 1979
MB 207

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 07-05-03 13:39

Martin wrote:
> [...]
> cylker.
>
> er her nogen der ved hvor Køge-MC køber deres brugte
> MC ?? , det må da være en god leverandør.

Tja, man har da før hørt historier om at deres motorcykler har kørt meget
langt... baglæns
--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com