Blinklys spørgsmål
Fra : Ole Fisker

Dato : 07-05-03 08:51

Hej

Jeg vil gerne have to blinklys kontrollamper i kåben, kan man godt
tillade sig at sætte et par små kontrollamper parallelt med hhv. højre og
venstre blinklyslamper.

Er der ikke noget med at det vil ændre blinkfrekvensen ???

MVH
Ole Fisker

Fra : Armand

Dato : 07-05-03 15:40

Ole Fisker <notValid@NoWhere.com> skrev i en
> [...]
> venstre blinklyslamper.
>
> Er der ikke noget med at det vil ændre blinkfrekvensen ???

Mon ikke at dit blinkrelæ er ligeglad (prøv evt. ved at forbinde en ekstra
pære på/til et af blinklysene og se hvad der sker!) :-/
Ellers må du samtidig investere i et ordentligt (elektronisk?) relæ der er
upåvirkelig!

En anden løsning kan være at nøjes med et par lysdioder som kontrol-lamper -
Lysdioder har så svagt et forbrug at de ikke burde påvirke noget :-/

--
Armand.

Fra : Poul Dam

Dato : 08-05-03 05:50

Hej

Der sker ikke noget ved at mont. en 2 watt lampe pr. side med den
originale relæ.
Hygge PD CBR1100 Bosch Odense