Blinklys til syn ??
Fra : Tonny Eskesen \(DKMC~

Dato : 06-05-03 15:33

Hæi folkens

Nu skal den jo synes og jeg kan ikke liiige få blinklyset til at virke, men
er der ikke noget om at; hvis de sidder på skal de virke og hvis de ikke
sidder på, såhhhhh ja. Og fra hvilken årgang er det at der _skal_ være
blinklys på ??

hamselv herfra
--
VED SVAR, HUSK AT RETTE ADRESSE.
hamselv(SNABELA)brammingnet.dk

Fra : Hekto

Dato : 06-05-03 16:06

In article <b98h4d$seg$1@news.net.uni-c.dk>, "Tonny Eskesen \(DKMC\)"
<hamselv@brammingnet.dk> says...
> [...]
> er der ikke noget om at; hvis de sidder på skal de virke og hvis de ikke
> sidder på, såhhhhh ja. Og fra hvilken årgang er det at der _skal_ være

Hvis det er der, skal det virke.
Er der ikke opgivet blink på typebladet for den pågældende
cykel/årgang, kan det pilles af.

Da det er nemt at prøve blink og lygter, gør de det tilsyneladende
hver gang!

--
Brian/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Drømmecykel: Ducati 500 SL Pantah ell. Yamaha SR/SRX
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Tonny Eskesen \(DKMC~

Dato : 07-05-03 12:25

"Hekto" <hekto@dkfritidmotorcykelMAPSON.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> cykel/årgang, kan det pilles af.
>
> Da det er nemt at prøve blink og lygter, gør de det tilsyneladende

Hæi do

Der var en der fortalte at hvis cyklen er fra før '96, så behøves der ikke
at være blinklys på, så de røg af. Havde ellers lige fået fat på et
blinkrelæ og kunne ikke få det til at virke, så det var jo godt nok.
Og så blev den ellers synet her kl. 1010

Så skal den bare omregistreres og forsikres. 1800 hos Tryg og 2100 hos
TopDK. Flyttede jeg bilen over, ville det blive 700, skulle jeg have rabat
på bilen skulle huset også flyttes over. Så det ender sikkert med at vi
flytter hele swineriet tilbage til TopDK igen. Det kan jo ikke passe at man
skal betale SÅ meget for en 400 fra '77.

hamselv herfra

Fra : Jes Vestervang

Dato : 07-05-03 18:05

Tonny Eskesen (DKMC) wrote:

> Der var en der fortalte at hvis cyklen er fra før '96, så behøves der ikke
> at være blinklys på

Jep, september '95.
--
mvh Jes Vestervang