Sidetasker GSX600F
Fra : Mogens

Dato : 06-05-03 10:21

Er der nogen der har erfaring med ikke-permanente sidetasker til en GSX600F?
(1997-model).
Jeg bruger dem ikke så tit, og er ikke interesseret i at ha' et større
bagagebærer-arrangement hængende permanent. Jeg har prøvet med et par
modeller af smid-over tasker, men dels kan de ikke fastgøres ordentligt
(bl.a. fordi bageste halvdel af sædet ikke kan tages af), dels er der
konflikt med udstødningen.
Skal jeg virkelig fortsætte med en mega sportstaske på sædet, og dermed højt
tyngdepunkt og ingen mulighed for at medtage passagér?
Mvh
Mogens

Fra : Carsten Nielsen

Dato : 06-05-03 11:50

Hej Mogens

Mogens wrote:
> Er der nogen der har erfaring med ikke-permanente sidetasker til en GSX600F?
> (1997-model).

Næh, men jeg har modificeret min tilsvarende 750'er til Givis T411
tasker og det virker fint.
Jeg flyttede de bagerste blinklys ned på plasticskærmen (i
nr.plade-højde) og skiftede samtidig til blinklys af en noget mindre
type (fundet i MC-nøglen til 110 kr).
Min udstødning er den originale og der er ingen problemer med at have
både tasker og passager.

--
Carsten
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=192

Fra : Michael

Dato : 06-05-03 15:40

> Jeg bruger dem ikke så tit, og er ikke interesseret i at ha' et større
> bagagebærer-arrangement hængende permanent.

Hej!

Jeg ved godt at du ikke er interesseret i faste installationer, men
jeg syntes nu at http://www.hepco-becker.de laver nogle ret diskrete
og fornuftige løsninger. Til en GSX600F kan der både leveres
sidetaskestativer og topboksstativer samt en kombination af begge. Det
er et diskret sort rørstativ, der er meget solidt. Jeg har netop
monteret sættet på min cb500, og vil gerne maile nogle billeder, hvis
du er interesseret.

Mvh

Michael
mib@faaborg-vaerft.dk