Att J.C Kløve
Fra : Jake

Dato : 05-05-03 16:34

Hej

Jeg har lige set resultatet af dit kåbeprojekt på DFM hjemmesiden. Det ser
da for cool ud hvis det lige bliver malet. So ein ding muss ich auch haben.
Jeg er interesseret i at vide hvordan du har lavet det da jeg godt kunne
tænke mig noget tilsvarende på min egen 51J.

/Jake

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 05-05-03 17:23

"Jake" <jakeXXX@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg har lige set resultatet af dit kåbeprojekt på DFM hjemmesiden.
Det ser
> da for cool ud hvis det lige bliver malet.

Hej.

Vil også lige tilslutte mig, det ser rigtigt godt ud

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : J.C.Kløve

Dato : 05-05-03 21:39

I tråden: 3eb684c3$0$4370$ba624c82@nntp03.dk.telia.net,
Skrev Jake :
> [...]
> So ein ding muss ich auch haben. Jeg er interesseret i at vide
> hvordan du har lavet det da jeg godt kunne tænke mig noget

Jo tak jeg er da ganske tilfreds indrømmet

Der mangler nu lidt fiber arbejde og spartling for at få den sidste
finish så det er perfekt.

Så skal jeg lige finde en "swot" maler der kan klare en smuk og billig
lakerig (anbefalinger modtages gerne i Hobro-Aalborg området)

Men det bliver nok først til efteråret - vinter.

Fremgangsmåden var at jeg ofrede en dag på MC-Husets loft - der er
dælme mange kåbestumper. Han er ikke ubetinget nem at prutte om
priserne med men vi mødtes da til sidst.
Jeg har ledt mange steder efter noget der kan bruges på stumpemarkeder
ol. - så jeg syntes jeg var heldig.

Det er ikke lykkedes mig at finde ud af hvilken model kåben
oprindeligt er lavet til, (ethvert bud er velkomment) men jeg søger
endnu - det er ikke en XJ600 51J det skal skæres lidt her og der før
det passer men det er ikke på slemt endda.
Hovedsagen er at overgangen fra den originale styrkåbe og bundkåben
passer gimeligt godt sammen og at der er plads til forrør.

Jeg har lavet et lille skriv med billeder og anvisninger på hvor jeg
har skåret og hvor meget, jeg evt. kan maile dig hvis det er noget.

--
Dun@nt
XJ600 51J

Fra : Myrhøj

Dato : 06-05-03 08:24

J.C.Kløve wrote:

> [...]
> ol. - så jeg syntes jeg var heldig.

> Joe heldig måske, men nu vidste Du jo også hvad det var vi ledte efter; og
en dag brugte vi nok ikke, nok nærmere et par timer incl. ventetid, smøger og
sludder..

Iøvrigt vil jeg gerne i denne anledning anbefale en tur på MC-husets
loft+kælder; specielt hvis man ved nogenlunde hvad man leder
efter......for der er dæleme mange..rigtig mange stumper og dele.

Myrhøj

Fra : J.C.Kløve

Dato : 06-05-03 08:30

I tråden: b97ntj$80q$1@abbeden.bunk.cc,
Skrev Myrhøj :

> [...]
> leder
> efter......for der er dæleme mange..rigtig mange stumper og dele.

du ka da oxo ødelægge enhver go historie med unødige og kedelige facts
*lol*

Fra : Myrhøj

Dato : 06-05-03 09:34

J.C.Kløve wrote:

> I tråden: b97ntj$80q$1@abbeden.bunk.cc,

> du ka da oxo ødelægge enhver go historie med unødige og kedelige facts
> *lol*

særdeles unødelige,kedelige facts som f.eks. at det klær Yam'en med mere
tøj på..........endnu et kedeligt faktum: det var en dejlig tur i rimeligt
vejr; Du fik det vi kom for.
bladr.

Myrhøj
(der har så pissedårlig ryg, at der overvejes korset på køreture)

Fra : J.C.Kløve

Dato : 06-05-03 09:39

I tråden: b97s1t$ghe$1@abbeden.bunk.cc,
Skrev Myrhøj :

> [...]
> bladr.
>
> Myrhøj
> (der har så pissedårlig ryg, at der overvejes korset på køreture)

Korset ? *rofl*
Det vil sgu klæ dig dit magre stativ -

- sorry - god bedring med ryggen