MC højtryksspuling, hvor i Kbh??
Fra : Jens Pedersen

Dato : 05-05-03 15:24

Hej alle.

Tidligere kunne man benytte højtrykspulings-automater på tankstationen i
Vasbygade, Kbh til at give MC'en en grundig vask, men denne service tilbydes
ikke længere.

Findes der mon andre steder i Kbh-området, hvor dette kan gøres billigt?

Mvh. Jens
NTV 650

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 05-05-03 15:58

> [...]
> denne service tilbydes ikke længere.
>
> Findes der mon andre steder i Kbh-området, hvor dette kan gøres

Nej - men Q8 på hjørnet af frederikssudnsvej og mørkhøjvej har stadig en
til 15kr per polet (2 kan gøre det for mig)

/A