Pille tændingslåsen af hvordan...
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 05-05-03 05:28

Hej NG

Min tændingslås er stået af... det kan man jo måle sig frem, men..

hvordan f..... får jeg den af?
Jeg kan ikke lige umiddelbart se hvordan man kan pille den af på min
RF600R..

Er der nogen der har et bud? Tændingslåsen skulle gerne overleve det!

Thore

RF600R - stillestående - for første gang :-/

Fra : Armand

Dato : 05-05-03 10:14

SmaRTrxxv <thore_FJERN@DETTEget2net.dk> skrev i en

> Min tændingslås er stået af... det kan man jo måle sig frem, men..
> hvordan f..... får jeg den af?
> Jeg kan ikke lige umiddelbart se hvordan man kan pille den af på min
> RF600R..

Frem ned boremaskinen!
Låsen er boltet på med nogle bolte hvorpå hovedet knækker af ved
max-spænding.
Ideen er god nok, derved at den umuliggør at enhver uærlig forbipasserende
kan skrue sagerne (= tillige styrlåsen) af med en svensknøgle

Fil toppen af resterne af så du kan slå en kørnerprik så præcist i midten
som muligt, og bor efterfølgende hovedet(!) af.
Uden hovede på knækboltene kan du trække låsen af og efterfølgende skrue
bolt-resterne ud med en tang (hvis ikke ligefrem med fingrene)!

--
Armand.