Billeder fra DFM/PMC-besøg hos Armand og M~
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 04-05-03 19:17

Jeg har lagt billederne fra turen over til MC-Chaufførerne lør/søn ind på
websitet.

Lige en hurtig tak til PMC for initiativet og til MC-Chaufførerne for deres
gæstfrihed og det fornemme arrangement. Maden smagte rigtigt godt - da den
først kom på bordet...

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=156

Og en hilsen til de andre DFMere, der var med på turen. Det var en super
tur!

Hilsner,

Tony

Fra : dots

Dato : 04-05-03 19:42

"Tony Lorentzen" <tonyFJERNDETTE@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:b93lfo$5ul$1@news.cybercity.dk...
> [...]
deres
> gæstfrihed og det fornemme arrangement. Maden smagte rigtigt godt - da den

Også stor tak herfra for en herlig lørdag/søndag

> Og en hilsen til de andre DFMere, der var med på turen. Det var en super
> tur!

Hehe, hyg'ligt at hilse på jer allesammen og ja - det var super !
Sad oppe til den lyse morgen med Jes Vestervang(der blev tør igen..) og
Michael Grewy, vi var ude og lytte til, og prøvesidde hinandens knallerter
kl. jegvedikkehva... Gik død i min sovepose mellem 7 og 8 ... tror jeg nok
Er _bare_ træt nu ! Jeg sku lige ind og ha' lidt benz til Honda herovre på
Sjælland(og ja, jeg tog Broen hjem), og væltede nok så nydeligt ved
standeren, for træt til at holde stille ....

dots

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-05-03 20:18

dots wrote:

> [...]
> kl. jegvedikkehva... Gik død i min sovepose mellem 7 og 8 ... tror jeg nok

Jep, jeg gik død kl. 7.35 Jeg kom dog aldrig i soveposen, kun under

Jeg ærgrer mig dog lidt over at jeg ikke lige var frisk til at tage med
Bager, Armand og Kåre Nejmann på tur rundt på sydfyn, men det var der jo
ikke så meget at gøre ved :-|

> Er _bare_ træt nu!

Jeg fik lige en lur på et par timer, det har gjort underværker

> Jeg sku lige ind og ha' lidt benz til Honda herovre på
> Sjælland(og ja, jeg tog Broen hjem), og væltede nok så nydeligt ved
> standeren, for træt til at holde stille ....

Træls :-/ Men Hondaen har jo prøvet det før
--
mvh Jes Vestervang
FZS600 og MTX125R

Fra : Kåre Nejmann

Dato : 04-05-03 22:36

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> wrote:

>Jeg ærgrer mig dog lidt over at jeg ikke lige var frisk til at tage med
>Bager, Armand og Kåre Nejmann på tur rundt på sydfyn, men det var der jo
>ikke så meget at gøre ved :-|

Så må vi jo bare tage turen igen en anden dag
Vi tog først en lille tur i zig-zag gennem Fredericia, omkring broerne
og så ned langs den fynske vestkyst - med godt vejr, godt selskab og
gode veje.
Det tåler bestemt gentagelse

Og så vil jeg gerne tilslutte mig rosen til MC-Chaufførerne og Armand
for det fine arrangement - nåeh ja, og til Bager for at sætte datoen

--
Kåre

Fra : Allan Bojesen

Dato : 04-05-03 21:15

> Hehe, hyg'ligt at hilse på jer allesammen og ja - det var super !

I lige måde

> [...]
> og Michael Grewy, vi var ude og lytte til, og prøvesidde hinandens
> knallerter kl. jegvedikkehva... Gik død i min sovepose mellem 7 og 8

Du så godt træt ud da jeg sagde godnat til dig kl. 7.30 i morges

> Er _bare_ træt nu ! Jeg sku lige ind og ha' lidt benz til Honda
> herovre på Sjælland(og ja, jeg tog Broen hjem), og væltede nok så
> nydeligt ved standeren, for træt til at holde stille ....

LOL - godt du kan tåle mosten

Aallan Bojesen

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-05-03 20:12

Tony Lorentzen wrote:

> Jeg har lagt billederne fra turen over til MC-Chaufførerne lør/søn ind på
> websitet.

Orv, og så er der ikke engang nogle kompromitterende billeder af mig

> Lige en hurtig tak til PMC for initiativet og til MC-Chaufførerne for
> deres gæstfrihed og det fornemme arrangement. Maden smagte rigtigt godt -
> da den først kom på bordet...

Jep, kanon føde! Jeg kom dog til at spise så meget, så der næsten ikke
var plads til øl = Et par timer efter var der dog ved at være plads igen

> Og en hilsen til de andre DFMere, der var med på turen. Det var en super
> tur!

Hørt! Dem der ikke var med gik glip af noget!

Fra : Anders Thorup

Dato : 05-05-03 07:33

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message

> Hørt! Dem der ikke var med gik glip af noget!

Jaja, bare træd i det Jes
Her er man lige blevet opereret og skal leve af flydende kost i 14 dage(men
jeg får da smidt et par kilo)
Ville ellers så gerne have været med, men jeg skal nok komme og tage
revanche senere på året!!

ps. Det er rart at høre i havde en hyggelig weekend

--
MVH/Best Regards
Anders Thorup(NY, Nu uden underbid

Fra : Armand

Dato : 05-05-03 10:16

Anders Thorup <Nospam@it.dk> skrev i en

> Jaja, bare træd i det Jes
> Her er man lige blevet opereret og skal leve af flydende kost i 14
> dage(men jeg får da smidt et par kilo)

Anders din kropsdue: Nu du er igang med det flydende, kan du så ikke blot
decimere det til vand i de to uger, og derved få turbo på 2½'eren?!

God bedring!
Jeg håber ikke at din seng står for tæt på vinduet og vue'et til det gode
mc-vejr

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 05-05-03 16:56

Anders Thorup wrote:

> Jaja, bare træd i det Jes

Undskyld!

> Her er man lige blevet opereret og skal leve af flydende kost i 14
> dage(men jeg får da smidt et par kilo)

Hmm, måske man selv skulle tage sådan en operation
Ej, det er sgu surt show. Det er da altid noget at det kun er 14 dage.

> Ville ellers så gerne have været med, men jeg skal nok komme og tage
> revanche senere på året!!
>
> ps. Det er rart at høre i havde en hyggelig weekend

Det er også rart at fortælle

>MVH/Best Regards
>Anders Thorup(NY, Nu uden underbid

Tillykke med det!

Fra : Allan Bojesen

Dato : 04-05-03 21:12

Tony Lorentzen wrote:
> Lige en hurtig tak til PMC for initiativet og til MC-Chaufførerne for
> deres gæstfrihed og det fornemme arrangement. Maden smagte rigtigt
> godt - da den først kom på bordet...

Kan kun tilslutte mig takken til PMC og MC-Chaufførerne, også tak på vegne
af kursisterne på Broncekurset. Det blev jo en kanon aften. Men hvor det
ærger mig at der stadig var Sort Guld tilbage da jeg gik i seng - men
skulle op og være frisk søndag morgen til kursus

> Og en hilsen til de andre DFMere, der var med på turen. Det var en
> super tur!

Ja tak for sidst

Allan Bojesen
Der vil med når der skal gengældes.

Fra : Armand

Dato : 04-05-03 23:28

Allan Bojesen <aboje@post9.tele.dk> skrev i en

> Allan Bojesen
> Der vil med når der skal gengældes.

Hæ!
Jeg hár allerede truet PMC's formand med at jeg trommer 40 mand sammen, der
tropper op og fester/overnatter i PMC's to motor-olierede værksteds-sofaer!

--
Armand.
(med lidt grus i øjnene lige nu)

Fra : Steffen Rasmussen

Dato : 05-05-03 07:41

Hejsa

> [...]
der
> tropper op og fester/overnatter i PMC's to motor-olierede

Hehehe, jeg er ikke sikker på at jeg vil overvære det.... og så alligevel

Ellers kan jeg kun tilslutte mig dem der allerede har prist arrangementet i
lovord..
Det var kanon..

Og så var det første gang jeg for alvor kom lidt ud og sige hej til en masse
"ligesindede" men absolut noget der skal gentages

-steffen

Fra : dots

Dato : 05-05-03 11:40

> [...]
der
> tropper op og fester/overnatter i PMC's to motor-olierede

Jeg syns faktisk at det var så godt, at jeg må udvide mit 40årsræs til et MC
træf med ræs
Så hermed er MC Chaufførerne, DFM og Snedsted MC Klub inviteret til føsdag
på Sjælland, regner med at det blir 22.-24.august, og har man en en
Off-Rowder stående i skuret - Tag den med !! Om det så bliver på en trailer
.... Hæ, så kender jeg en bette Honda der vil fnise bag forlygtegitteret
Indbydelse følger, når jeg har fået den stykket sammen.

dots

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 04-05-03 21:16

"Tony Lorentzen" <tonyFJERNDETTE@dkfritidmotorcykel.dk> writes:

> Jeg har lagt billederne fra turen over til MC-Chaufførerne lør/søn ind på
> websitet.

Herligt.

> Lige en hurtig tak til PMC for initiativet og til MC-Chaufførerne for deres
> gæstfrihed og det fornemme arrangement. Maden smagte rigtigt godt - da den
> først kom på bordet...

Ja, jeg spiste 2 store portioner. Det havde kokken gjort godt, men en
anden gang må han godt arbejde lidt hurtigere

Jeg gik jo som sagt i seng som den sidste PMC'er omkring kl. 5 i
morges. Jeg tror jeg går tidligt i seng i aften.

Tak for en hyggelig tur.

.... og tak for øl til Jørgen.

--
Jacob - www.bunk.cc
Booze is the answer. I don't remember the question.

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 04-05-03 21:53

> [...]

da den
> først kom på bordet...
> Og en hilsen til de andre DFMere, der var med på turen. Det var en

Hej.
Ja, det var hyggeligt, det må laves om
og så selvfølgeligt uden regnvejr næste gang

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 04-05-03 22:07

"Tony Lorentzen" <tonyFJERNDETTE@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message
> Lige en hurtig tak til PMC for initiativet og til MC-Chaufførerne for
deres
> gæstfrihed og det fornemme arrangement. Maden smagte rigtigt godt - da den
> først kom på bordet...

ja vi var 2 der var glade for den sene mad kunne ikke tænke på andet fra
vi kørte fra hamborg <husketilbage mode> kl.16:38 kørte vi ud på motorvejen
og havde 3 timers kørsel foran os og vi vidste vi ville komme forsent til
aftensmaden kl 18 øv øv øv, men glæden var stor da vi trillede ind på
gårdspladsen og kunne se at der var fuld gang i grillen

> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=156
>
> Og en hilsen til de andre DFMere, der var med på turen. Det var en super
> tur!

ja det var en kanon tur selvom jeg var lidt mærket igår af de 600 km, men
jeg var så ikke den første der gik i bræderne

--
Allan(fzr600us)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 05-05-03 09:05

> ja det var en kanon tur selvom jeg var lidt mærket igår af de 600 km, men
> jeg var så ikke den første der gik i bræderne

Bare jok i, at jeg "gik kold før tolv". Efter at have hørt på Jes i 2 timer
brokkede sig over at han havde spist for meget, så han ikke kunne blive fuld
af de øl han med imponerende hastighed skyllede indenbords blev jeg lidt
træt. Jeg er jo gammel, og hvis jeg ikke, dagen i forvejen, havde gjort mit
bedste for at imponere nogle kvindelige seminarstuderende med at jeg kunne
drikke en flaske rom selv kunne jeg nok have holdt ud lidt længere. Derfor
blev jeg lidt mat lørdag, men søndag livede jeg op og diskede op med nogle
af de gode XJ historier og magtede at køre en fin fin tur på Fyn med Armand
og Kåre.

Det var et godt arrangement. Jeg foreslår allerede nu at vi laver noget DFM
agtigt til Træf På Toppen. Det er landets største træf og afholdes i Skagen.
Se mere her: http://www.mc-scavenius.dk/ Det er naturligvis en Pimse der på
bedste vis pryder forsiden. Jons TLS'er har en cykelcomputer der måler på
baghjulet, og han fik den til at vise 272 da han ramte begrænseren i 6.
Typisk Suzuki ejere.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 05-05-03 12:15

"Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> wrote in message
> [...]
fuld
> af de øl han med imponerende hastighed skyllede indenbords blev jeg lidt

hvem sagde det var dig jeg mente
ja så fik du heller ikke oplevet Jes skylle kaffe-snaps i et stort ølglas
ned, puha der stod jeg af og holdt mig til Gin og Tonic som smagte
fantastisk godt og så til den famøse pris af 22 kr for en dobbelt =

Fra : Steffen Rasmussen

Dato : 05-05-03 12:51

Hejsa

"Allan Jørgensen" <allan.c.jorgensen@FJERNKOget2net.dk> wrote in message

> [...]
> ned, puha der stod jeg af og holdt mig til Gin og Tonic som smagte
> fantastisk godt og så til den famøse pris af 22 kr for en dobbelt =

Nej det var faktisk lidt af en oplevelse
Alene lugten af det der grums der blev drukket mindede mest af alt om en
Gammel Ole ost med kommen der havde ligget et par måneder for længe :)
Men det gav sikkert varmen

-steffen

Fra : Steffen Rasmussen

Dato : 06-05-03 20:57

Hejsa

"Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> wrote in message
>.. fin fin tur på Fyn med Armand
> og Kåre.

Er faktisk rigtig ked af at jeg ikke kunne tage med, men familien bankede på
døren kl 1500, og jeg selv var først hjemme kl 14.30 så det blev lidt
hektisk :)

> Det var et godt arrangement. Jeg foreslår allerede nu at vi laver noget
DFM
> agtigt til Træf På Toppen. Det er landets største træf og afholdes i
Skagen.

hehe, så skal jeg også til at lære at pakke telt på min SV'er (soveposen
holdte hele vejen hjem fra Nyborg (iøvrigt tak til Tony for at bære den
derover, og retur til Nyborg), men jeg er frisk på skagen.... det kunne være
hygsomt..

-steffen

Fra : Armand

Dato : 06-05-03 22:23

Steffen Rasmussen <sniffer@xx@FJERNDETTEtrashcan.dk> skrev i en
> [...]
>
> Er faktisk rigtig ked af at jeg ikke kunne tage med, men familien bankede

> døren kl 1500, og jeg selv var først hjemme kl 14.30 så det blev lidt

Og jeg ligeså ked af at jeg ikke kunne være tilstede tidligere (en
konfirmation tager den tid en konfirmation tager!)

Og så er det vist også ved at være tid for at jeg siger tak for sidst!

--
Armand.
(der kørte så tidligt hjem lørdag aften, at Bager endnu ikke var gået seng)

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-05-03 23:06

Armand wrote:

> [...]
> --
> Armand.
> (der kørte så tidligt hjem lørdag aften, at Bager endnu ikke var gået

Jep, og lige da dæksparkningen var på sit højeste!

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 05-05-03 13:11

"Steffen Rasmussen" <sniffer@xx@FJERNDETTEtrashcan.dk> writes:

> Alene lugten af det der grums der blev drukket mindede mest af alt om en
> Gammel Ole ost med kommen der havde ligget et par måneder for længe :)
> Men det gav sikkert varmen

Wheeler og jeg var jo nødt til at hjælpe Jes lidt, han ville ikke
drikke det alene (selv om vi prøvede at presse det i ham).

Jeg kan godt skrive under på at kombinationen af snaps og kaffe ikke
smager vildt godt - det var synd for den ellers fine kaffe.

Varmen ... ja, det ved jeg nu ikke. Dårlig ånde gav det i hvert fald

--
Jacob - www.bunk.cc
Wasting time is an important part of living.

Fra : Steffen Rasmussen

Dato : 05-05-03 16:46

Hejsa

"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> wrote in message

> Jeg kan godt skrive under på at kombinationen af snaps og kaffe ikke
> smager vildt godt - det var synd for den ellers fine kaffe.

Ja kaffen var skam fin fin...

> Varmen ... ja, det ved jeg nu ikke. Dårlig ånde gav det i hvert fald
..
heheh så længe emaljen på tænderne stadig er der, er det ikke noget skrive
om

glæder mig til næste gang..

-steffen

Fra : wheeler

Dato : 05-05-03 19:19

"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> skrev i en meddelelse

> Wheeler og jeg var jo nødt til at hjælpe Jes lidt, han ville ikke
> drikke det alene (selv om vi prøvede at presse det i ham).

[KLIP]

Der var lidt "startsvanskeligheder", men ligesom på dfm er hjælpen jo altid
nær =

RD'eren og undertegnede er enige om, at det var en formidabel tur!

Der var mange højdepunkter, og jeg ved ved ikke om turen for mit vedkommende
kulminerede da RD'eren efter Malerklemmen - for første gang i mit ejerskab -
ramte de 10.000 rpm eller da der blev sagt værs'go til bord 2 (!)

Også tak til Tony for 2T-is og det store arbejde han bidrager til på dfm.

Wheeler
--
www.dkfritidmotorcykel.dk/Bernhard_Wheeler

Fra : Steffen Rasmussen

Dato : 05-05-03 20:24

Hejsa

"wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> wrote in message
> [...]
ejerskab -
> ramte de 10.000 rpm eller da der blev sagt værs'go til bord 2 (!)

hehe, jeg er nu lidt imponeret over din RD'er.. ikke mindst at man på turen
over storebæltsbroen i skarp blæsevejr (sidevinde vel at mærke), 4 mc'ere
længere nede i rækken stadig er i stand til at lugte den 2T'er der kører
foran

> Også tak til Tony for 2T-is og det store arbejde han bidrager til på dfm.

Så du fik din is alligevel :)

-steffen

Fra : wheeler

Dato : 05-05-03 21:14

> [...]

> længere nede i rækken stadig er i stand til at lugte den 2T'er der kører

[KLIP]
Ja, jeg var svær at overhale for bare røg, da jeg endelig så mit snit til at
komme forrest i feltet

Wheeler
--
www.dkfritidmotorcykel.dk/Bernhard_Wheeler

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 05-05-03 20:50

wheeler wrote:

> Også tak til Tony for 2T-is og det store arbejde han bidrager til på
> dfm.

Jeg bukker og takker og uddeler hermed en klapsalve til RDerens formidable
indsats

--
Tony
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/tony_lorentzen

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 06-05-03 08:51

"wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> wrote in message
> RD'eren og undertegnede er enige om, at det var en formidabel tur!

ja helt langsom er den jo ikke

> [...]
ejerskab -
> ramte de 10.000 rpm eller da der blev sagt værs'go til bord 2 (!)

hmm var det i sjette ude på motorvejen da jeg passerede dig
øv jeg sad ved bord 3, men tilgengæld fik jeg en forsmag på frikadellerne
ude ved grillen

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 05-05-03 20:46

"wheeler" <bernhard_wheeler[remove this]@hotmail.com> writes:

> Der var lidt "startsvanskeligheder", men ligesom på dfm er hjælpen jo altid
> nær =

Yeah!

OK - vi kickstartede ham også hårdt med det der kæmpe ølglas.

> RD'eren og undertegnede er enige om, at det var en formidabel tur!

Ja, bestemt en gentagelse værd. Bager har allerede foreslået at der
sker noget DFM-agtigt til træf på toppen.

> [...]
> kulminerede da RD'eren efter Malerklemmen - for første gang i mit ejerskab -
> ramte de 10.000 rpm eller da der blev sagt værs'go til bord 2 (!)

Hvad fik dig til at bestemme dig for at give RD'eren gas?

Jeg stemmer nu alligevel for at værs'go til bord 2 var
højdepunktet. Nøj, hvor var jeg sulten. Havde jeg ikke fået tåååst
efter vi ankom havde jeg da været helt på skideren. Maden var dog
fremragende selv om den kom på lidt sent.

--
Jacob - www.bunk.cc
Youth. It's a wonder that anyone ever outgrows it.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 05-05-03 20:53

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> Ja, bestemt en gentagelse værd. Bager har allerede foreslået at der
> sker noget DFM-agtigt til træf på toppen.

Det lyder bestemt som noget, der kunne være sjovt!

> Hvad fik dig til at bestemme dig for at give RD'eren gas?

Han skulle jo følge efter Divvyen, der kom vrælende med 190 km/t

Yup! Formidabelt...

--
Tony
Stadig få T-Shirts tilbage:

Fra : Jes Vestervang

Dato : 05-05-03 20:58

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> Yeah!

Jowjow

> OK - vi kickstartede ham også hårdt med det der kæmpe ølglas.

Jep. Hidsige sager!
Det værste ved glasset størrelse var dog at man fik snapsekaffedampene i
øjnene, og det sved sgu helt!

> Ja, bestemt en gentagelse værd. Bager har allerede foreslået at der
> sker noget DFM-agtigt til træf på toppen.

God idé, det skal nok blive skægt

> [...]
> efter vi ankom havde jeg da været helt på skideren. Maden var dog
> fremragende selv om den kom på lidt sent.

Jep, kanon føde! Det kan ikke siges nok
--
mvh Jes Vestervang - der lige har fået en pizza til 55,- for at skifte
bremseklodser på en szr660 og vaske op

Fra : wheeler

Dato : 05-05-03 21:18

"Jacob Bunk Nielsen" <spam@bunk.cc> skrev i en meddelelse

> Hvad fik dig til at bestemme dig for at give RD'eren gas?

[KLIP]

Aftalen med Tophjælp (lidt noget lort crashe på vejen ud og gå glip af den
gode mad)

Samt det faktum at Rd'eren på det tidspunkt havde rundet 1.000 km, efter jeg
skiftede stempel
i vinters!

Wheeler
--
www.dkfritidmotorcykel.dk/Bernhard_Wheeler

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 05-05-03 21:06

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> writes:

> Det værste ved glasset størrelse var dog at man fik snapsekaffedampene i
> øjnene, og det sved sgu helt!

LOL

.... nåh, så var det derfor du ikke fik drukket resten af snapsen

--
Jacob - www.bunk.cc
Nobody knows the trouble I've been.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 05-05-03 21:35

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> LOL
>
> ... nåh, så var det derfor du ikke fik drukket resten af snapsen

Mnjaeh, det smagte sgu også ringe!
Derudover er jeg jo heller ikke typen der drikker mig fuld i snaps
(så, nu kommer der sikkert en masse kommentarer

Fra : N/A

Dato : 05-05-03 19:19

Fra : Allan Nielsen

Dato : 05-05-03 20:07

Rigtig hyggelig tur!
Tak til MC-Chaufførerne, PMC og de andre DFM-folk, jeg har helt sikkert fået
mod på en tur en anden gang!

Jeg må indrømme at Wheelers RD klarede turen flot, der var endda lidt ræs
over den på hjem fra malerklemmen!
Men om jeg vil købe den...du kan tro nej Kom der en RD500 forbi så var
det en anden snak!

Allan Bager Nielsen
RF600R
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=107

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 05-05-03 20:56

Allan Nielsen wrote:

> Jeg må indrømme at Wheelers RD klarede turen flot, der var endda lidt
> ræs over den på hjem fra malerklemmen!

Ja - og så lød det faktisk rigtigt godt når Wheeler gav den gas og
overhalede!

Fra : wheeler

Dato : 05-05-03 21:24

"Tony Lorentzen" <tonyFJERNDETTE@dkfritidmotorcykel.dk>

> Ja - og så lød det faktisk rigtigt godt når Wheeler gav den gas og
> overhalede!

[KLIP]

Er det nu man skal forsøge at afhænde RD'eren i dk.marked.privat.motorcykel
(?) og køre ned til Fisker og købe en af restmodellerne (Thundercaten til
130K

Wheeler
RD'er, mange gode dele
(spar 5 K ved salg via NG)
--
www.dkfritidmotorcykel.dk/Bernhard_Wheeler

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 05-05-03 21:32

wheeler wrote:

> Er det nu man skal forsøge at afhænde RD'eren i
> dk.marked.privat.motorcykel (?) og køre ned til Fisker og købe en af
> restmodellerne (Thundercaten til 130K

Aii... Hvis du køber sådan en så kan jeg jo ikke følge med mere!

Så ender det bare med at jeg bliver nødt til at købe den der Fazer 1000 -
med efterfølgende stål-lænker i asfalten nede på gaden (fordi jeg ikke har
råd til kasko på sådan et svin) !

> RD'er, mange gode dele
> (spar 5 K ved salg via NG)

Så har du endeligt besluttet dig for at sælge?

Fra : wheeler

Dato : 05-05-03 22:20

"Tony Lorentzen" <tonyFJERNDETTE@dkfritidmotorcykel.dk> skrev

> Aii... Hvis du køber sådan en så kan jeg jo ikke følge med mere!

[KLIP]
Godt du ikke skriver "køre fra" )

> [...]
> med efterfølgende stål-lænker i asfalten nede på gaden (fordi jeg ikke har

Ja, se at få lavet den sliske til kælderen!

> Så har du endeligt besluttet dig for at sælge?

[KLIP]
Altid frisk på en god handel - mon den kan indbringe de 20% i udbetaling til
Thundercaten (?) =

Wheeler
--
www.dkfritidmotorcykel.dk/Bernhard_Wheeler

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 05-05-03 22:34

wheeler wrote:

[snip]

> Ja, se at få lavet den sliske til kælderen!

Ja jeg ved det. Desværre tror jeg bare at jeg får problemer med beboerne
hvis jeg konsekvent begynder at parkere i kælderen. Der er sikkert nogle,
der nok skal brokke sig over eventuel brandfare osv. Andet problem er så
hvordan jeg skal få dyret op af kælderen på egen hånd. Så skal der også
udvikles en eller anden form for optræksmekanisme for jeg kan sgu ikke
skubbe den op selv og det går ikke at fyre op for den inde i gården.

I starten da jeg havde Divvyen parkerede jeg i gården og der oplevede jeg et
par gange at folk brokkede sig i det skjulte - til trods for at den stort
set ikke fylder mere end en 45-knallert eller de plasticborde og stole folk
stiller dernede i flæng. Det kan sgu pisse mig lidt af. Hvis der var 20, der
parkerede i gården kunne jeg forstå at folk brokkede sig - men jeg stillede
den altid hvor den ikke stod i vejen og sørgede altid for at stille den ind
efter den var kølet af så børnene ikke kunne brænde sig på den.

> Altid frisk på en god handel - mon den kan indbringe de 20% i
> udbetaling til Thundercaten (?) =

Jeg så godt lige at den er røget på dba *krydser fingre*

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 07-05-03 10:58

> Ja jeg ved det. Desværre tror jeg bare at jeg får problemer med
> beboerne hvis jeg konsekvent begynder at parkere i kælderen. Der er
> sikkert nogle, der nok skal brokke sig over eventuel brandfare osv.

Problemet er at de har ret Det er ikke lovligt at parkere mc'er
eller andre motorkøretøjer. i en kælder i en beboelsesejendom pga faren
for at et par små pyromaner sætter en tændstik til...

/A - der ikke lige kan huske et linket.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 07-05-03 12:29

Anders Majland (Replace DOT with . in address for reply by email) wrote:

> Problemet er at de har ret Det er ikke lovligt at parkere mc'er
> eller andre motorkøretøjer. i en kælder i en beboelsesejendom pga
> faren for at et par små pyromaner sætter en tændstik til...

Du har ret. Praksis er dog noget helt andet - hos os i hvert fald. Der
bliver det tilsyneladende accepteret at folk parkerer scootere (alm.
knallerter og 45-slagsen). Der er faktisk også en, der parkerer en scooter
med stor nummerplade (hvilket jo er en MC) derinde. Der er sågar tendens til
opstabling af gamle møbler, computere og maling nede foran mit vindue og det
er heller ikke ufarligt - mht. brandfare og ildspåsættelse.

Jeg tror jeg vil skrive et lettere provokerende brev til bestyrelsen (som
min kæreste i øvrigt er med i - haha) om jeg også må parkere i gården eller
om de har tænkt sig at håndhæve reglerne

Hilsner,

Tony

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 07-05-03 14:45

> Du har ret. Praksis er dog noget helt andet - hos os i hvert fald.

Nu har jeg osgå haft en knallert for nogle år siden. Der konstaterede
jeg at praksis flere steder var at knallerter uden nummerplader måtte
stå i kældrene, mens køretøjer med nummerplader ikke måtte. Jeg har også
fået en påtale for at have min mc i kælderen i Valby.

Det var også en fejl for jeg havde snart ikke fået den op igen ... (men
var et godt sted til lidt service). Jeg kan nu ikke se brandfaren skulle
være større for en mc end en puch maxi (der jo ikke har låse på tanken
som på de fleste mc'er)

> bestyrelsen (som min kæreste i øvrigt er med i - haha) om jeg også må
parkere i gården

Er det ikke klogest at lade hende fremlægge der for bestyrelsen og evt
give dig en dispensation. Hvis den er betinget af at der ikke kommer
klager over støj burde den vil glide glat igennem...

/A

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 07-05-03 15:14

> [...]

> stå i kældrene, mens køretøjer med nummerplader ikke måtte. Jeg har
> også fået en påtale for at have min mc i kælderen i Valby.

Ja det er vist også reglen her at der ikke må parkere indregisterede
køretøjer i gården.

> [...]
> brandfaren skulle være større for en mc end en puch maxi (der jo ikke
> har låse på tanken som på de fleste mc'er)

Lige netop - det er også min pointe i det brev jeg netop har forfattet til
bestyrelsen

> Er det ikke klogest at lade hende fremlægge der for bestyrelsen og evt
> give dig en dispensation. Hvis den er betinget af at der ikke kommer
> klager over støj burde den vil glide glat igennem...

Ja det er et godt spørgsmål. Jeg tror det er bedst at jeg sender den ad de
officielle kanaler. Så er hun også fri for at føle sig som en lus mellem to
negle.

Tony

Fra : wheeler

Dato : 05-05-03 21:10

"Allan Nielsen" <abagern@hotmail.com> skrev

> Jeg må indrømme at Wheelers RD klarede turen flot, der var endda lidt ræs
> over den på hjem fra malerklemmen!
> Men om jeg vil købe den...du kan tro nej Kom der en RD500 forbi så var
> det en anden snak!

[KLIP]

Åhh come on
Rd'eren er ligesom alle andre Rd'ere hovedrenoveret, men har slidte lejer i
motoren

Der følger en "lettere" adkildt motor med + ½ liters dunk med fuldsyntetisk
2T olie!

Wheeler
--
www.dkfritidmotorcykel.dk/Bernhard_Wheeler

Fra : m.grewy

Dato : 05-05-03 21:56

Tony Lorentzen wrote:

.. Maden smagte rigtigt
> godt - da den først kom på bordet...

Ja jeg var jo nok en af dem der var skyld i at maden ikke kom på bordet før
(efter aftale med kokken), da vi var et par stykker der lige kørte et smut
forbi århus .
(unskyld mange gange det skal ikke ske igen ) :)

Michael

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 05-05-03 22:20

"m.grewy" <grewy@mc-chaufforerne.> skrev i en meddelelse

> [...]
et smut
> forbi århus .
> (unskyld mange gange det skal ikke ske igen ) :)

Hej Michael.

Du er tilgivet , det var flot gjort, at du blev oppe om morgnen,
for at sørge for kaffe og morgenbrød, selv om du var lidt stille

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 05-05-03 22:24

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> Du er tilgivet , det var flot gjort, at du blev oppe om morgnen,
> for at sørge for kaffe og morgenbrød, selv om du var lidt stille

Helt sikkert! Jeg lå faktisk i soverullen og tænkte på at jeg ville ræse til
en bager og købe morgenbrød - men det blev der jo så ikke behov for

Fra : m.grewy

Dato : 06-05-03 09:41

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> Hej Michael.
>
> Du er tilgivet , det var flot gjort, at du blev oppe om morgnen,
> for at sørge for kaffe og morgenbrød, selv om du var lidt stille

Ja men jeg var squ også træt til sidst

Michael

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 06-05-03 08:56

"m.grewy" <grewy@mc-chaufforerne.> wrote in message
> [...]
> forbi århus .
> (unskyld mange gange det skal ikke ske igen ) :)

jamen så takker jan og jeg dig mange gamge for jeg er sikker på at der ikke
havde været en krumme tilbage da vi kom tilbage fra hamborg så godt som det
smagte

Fra : m.grewy

Dato : 06-05-03 09:43

Allan Jørgensen wrote:

> jamen så takker jan og jeg dig mange gamge for jeg er sikker på at
> der ikke havde været en krumme tilbage da vi kom tilbage fra hamborg
> så godt som det smagte

Mon ikke at der havde været lidt tilbage, for der plejer at være mere end
rigeligt, når Jacob går igang :)

Michael