Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
køb canon s50 kamera i tyskland?
Fra : Jan Tovgaard

Dato : 16-05-03 09:51

hejsa!

jeg er igang med at finde det billigste sted at købe canon s50 kamera...
og søge lidt i tyskland... i danmark koster det billigste sted ca. 5300
(www.edbpriser.dk)..
men derimod kan man købe det hos
http://www.eg-electronics.de/Digitalkamera/index.htm
til 534,80 euro... hvilket svarer til ca. 4050 kr ... en god besparelse...

er der nogen der har købt i tyskland?? og som har erfaringer...
jeg er ligeglad med at manualen er på tysk.. men selve menuer i camera skal
helst
ikke være på tysk.. men dansk?????..
der er vel ikke nogen mærkelig skjulte omkostninger????

mvh

Jan tovgaard

p.s. håber på en masse svar!

Fra : max

Dato : 16-05-03 10:07

> [...]
> helst
> ikke være på tysk.. men dansk?????..
> der er vel ikke nogen mærkelig skjulte omkostninger????

Der er ikke noget at være bekymret over, ingen skjulte udgifter,
mht. menuerne, er det jo ikke til at svare på, men engelsk skal
der nok være.. Køb det.. Husk CF kort / IBM Microdrive..
-max-

Fra : Hans Kruse

Dato : 16-05-03 10:38

Menuen er selvgølgelig på engelsk også, men formentlig er det den samme meny
som på et kamera købt i danmark , min canon G2 har engelsk, hollandsk,
fransk, tysk, dansk, finsk, italiensk, norsk, svensk, spansk, og formentlig
kinesisk og japansk (kan ikke tyde tegnene). En manual på engelsk kan
downloades fra Canons websites. Køb et 256 eller 512MB kort.
Mvh, Hans

Fra : michael bennati scho~

Dato : 16-05-03 10:38

Man kan helt sikkert vælge dansk sprog i menuerne. Det kan man med s45 og
G3, så det må man også kunne med s50. Køb et sted hvor du kan betale med
visa, for bankerne er nogle svin med gebyrer, når der skal overføres penge
til en tysk bank. Jeg kom af med over 200kr på den konto!
mvh Michael

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 16-05-03 11:14

"michael bennati schou" <michaelschou@oncable.dkNOSPAM> wrote in message
> [...]
> visa, for bankerne er nogle svin med gebyrer, når der skal overføres penge
> til en tysk bank. Jeg kom af med over 200kr på den konto!

Evt. hos technikdirekt.de, der koster det 535,50 og porto/gebyr til danmark
på 17,50 og de tager VISA.

<http://www.technikdirekt.de/main/page.xp?SESSIONID=A/D2IFR3SX00CQKSKDO&DS=1
&TS=DFS0L3QJ&pageid={E956B204-9E12-407A-8E3C-7E95D58EC9F9}&type=focus&doctyp
e=article&focus=507099&focuslayout=full2&focuslayout=full2&history=add&viewm
ode=search>

\MK

Fra : Jan Tovgaard

Dato : 16-05-03 11:25

http://www.camera-discount.de

hos camera discount.. fandt jeg den lige før til 519,50!...
er det et ok sted?

Fra : Jan Tovgaard

Dato : 16-05-03 11:38

det virker som om på mig de steder ... eksempelvis:

http://www.technikdirekt.de er der slet ingen oplader med.. og 1
standardbatteri... som jeg går ud fra er med i en standardpakke hvis jeg
køber det i danmark..??+
får man KUN kameraet i pakken i tyskland!

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 16-05-03 11:53

"Jan Tovgaard" <tovgaard@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> køber det i danmark..??+
> får man KUN kameraet i pakken i tyskland!

Hvor læser du det?

\MK

Fra : Jan Tovgaard

Dato : 16-05-03 12:02

det står ikke nogen steder at det IKKE er med... men der står heller ikke at
det ER med... sååååe?

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 16-05-03 12:04

> det står ikke nogen steder at det IKKE er med... men der står heller ikke
at
> det ER med... sååååe?

Hvis ikke andet er angivet, leveres det med hele standart pakken.

\MK

Fra : michael bennati scho~

Dato : 16-05-03 22:36

Det ER selvfølgelig standardpakken.
Michael

Fra : Brian S. Nielsen

Dato : 19-05-03 11:13

On Fri, 16 May 2003 10:51:29 +0200, "Jan Tovgaard"
<tovgaard@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>helst
>ikke være på tysk.. men dansk?????..
>der er vel ikke nogen mærkelig skjulte omkostninger????

Du skriver lige med erfaringer og lign. når du engang har fået handlet
?

mvh
Brian