Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dagens Måge.. kritik
Fra : max

Dato : 15-05-03 18:34

Tak til: Peter, Kristian, Madsen, Alex og Alex og ikke mindst Benny..
I ved selv hvorfor..
Det er fanme svært at fotografere fugle - og det hjælper ikke en skid
at bruge autofocus, der skal erfaring til, og det får jeg så forhåbentligt
en dag..
Billedet er taget på 1/350 bl.5,6 500mm, raw 200 iso, på stativ med
kuglehoved, lidt beskåret top bund og i højre side.
-max-

Fra : max

Dato : 15-05-03 18:35

> [...]
> Billedet er taget på 1/350 bl.5,6 500mm, raw 200 iso, på stativ med
> kuglehoved, lidt beskåret top bund og i højre side.

Hehe - billedet er på dk.binaer...

Fra : Alex W

Dato : 15-05-03 19:01

Hej Max
Nydeligt billede .. jeg vil også have en 500'er

/Alex

Fra : Boya

Dato : 15-05-03 21:14

"Alex W" <skriverstuen@adr.dk> skrev i en meddelelse

Max, jeg forstår ikke din kommentar i dk.binaer.

Jeg kommenterer dit måge billede, og får at vide at jeg er dum.
Kan du forklare det så alle foto interesserede kan forstå det ?

Hilsen Bo YA

Fra : max

Dato : 15-05-03 21:25

> Max, jeg forstår ikke din kommentar i dk.binaer.
>
> Jeg kommenterer dit måge billede, og får at vide at jeg er dum.
> Kan du forklare det så alle foto interesserede kan forstå det ?
>
> Hilsen Bo YA

Foto interesserede, hm , ja så er vi vidst havnet det
rigtige sted..
Jeg mente det jo ikke så slemt Bo YA, det var bare
det letteste billed at tage, de andre måtte jeg knokle
for at få i kassen.. Men du har nok ret det er lidt sjovt..
-max-

Fra : Boya

Dato : 15-05-03 21:44

> Jeg mente det jo ikke så slemt Bo YA, det var bare
> det letteste billed at tage, de andre måtte jeg knokle
> for at få i kassen.. Men du har nok ret det er lidt sjovt..
> -max-

Nej helt ok. Jeg forstod bare ikke hvad du mente, til trods for smileyen

Men jeg mente hvad jeg skrev. Det er det bedste billede, efter min
overbevisning.

Men jeg kender det godt. Har selv taget masser af "krævende billeder" som
ikke har fået den respons, som nogle der bare lige er fyret af.

Hilsen Bo YA

Fra : max

Dato : 15-05-03 22:01

> [...]
>
> Men jeg kender det godt. Har selv taget masser af "krævende billeder" som
> ikke har fået den respons, som nogle der bare lige er fyret af.

Ja-er det ikke bare skide irreterende..
Hvad hedder de der ænder med gule øjne
blå næb og en lille fjer på..
Er postet på binaer.. -max-

Fra : Boya

Dato : 15-05-03 22:14

> Hvad hedder de der ænder med gule øjne
> blå næb og en lille fjer på..
> Er postet på binaer.. -max-

Troldand

Hilsen Bo YA

Fra : Claus Smith

Dato : 16-05-03 10:52

Jeg synes dit billede er fremragende, kan godt huske de tider hvor jeg selv
havde en spejltele...skulle aldrig have solgt den :(

Claus Smith - Pigefotografen

www.pigefotografen.dk
www.babesline.dk
www.modellerne.dk

Fra : max

Dato : 16-05-03 11:47

> Jeg synes dit billede er fremragende, kan godt huske de tider hvor jeg selv
> havde en spejltele...skulle aldrig have solgt den :(
>
> Claus Smith - Pigefotografen

Nå ja du solgte den vel med en eller anden go' begrundelse.
Jeg har aldrig prøvet en spegltele, de ser utroligt handy ud
og så standser de ikke trafikken når man trækker den frem.
Det kunne jeg godt misunde. Til gengæld er jeg ikke så vild med
de bagel ringe der opstår i reflekserne..bagels med creemechese
& lox det er en anden historie.
Sigma's nye tele zoom's ser helt fornuftige ud, også prismæssigt,
måske skulle du prøve een af dem..??
Jeg har aldrig fotograferet fugle før, men jeg kan forestille mig at
jeg blir godt og grundigt hooked, der er såen lidt zen over det, men
det er der vel i fotografi generelt..
Tak for rosen, det betyder noget også efter næsten 30 år med et
kamera i hænderne, hehe hvem ved med lidt opmundring kan det
måske gå hen og blive til en udstilling.... en dag.... -max-

Fra : Benny Mortensen

Dato : 20-05-03 18:24

> [...]
> Billedet er taget på 1/350 bl.5,6 500mm, raw 200 iso, på stativ med
> kuglehoved, lidt beskåret top bund og i højre side.

Hej Max

Nu har jeg ikke nogen binær reader, og heller abo'er heller ikke på gruppen,
men du er da velkommen til at maile billedet til mig, eller sende det via
icq til 1222979, men det er da rart du er kommet igang ....

M.V.H.....Benny..

Fra : max

Dato : 20-05-03 18:13

> [...]
> men du er da velkommen til at maile billedet til mig, eller sende det via
> icq til 1222979, men det er da rart du er kommet igang ....

Det der icq ved jeg ikke hvad er, men jeg kan da maile dig
en jpg.. Jeg er ikke sikker på om binær og binar er det samme,
hvis du kan læse nyheder, burde du også kunne se fotos på
dk.binaer .. Men her er jeg på tynd is..-max-