Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
SiPix SC-2300 Deluxe
Fra : Mr. Nobody

Dato : 14-05-03 22:18

Hej er der nogen der ved om dette er et godt køb det koster kun 999,00 kr og
det lyder jo ikke af meget når man tænker på det er 2.1 million pixel
..Jesper

--

Hilsen Jesper (Mr.Nobody)

Fra : Alex Linaa

Dato : 15-05-03 22:30

"Mr. Nobody" <mr-nobody@cool.dk> wrote in message
> Hej er der nogen der ved om dette er et godt køb det koster kun 999,00 kr
og
> det lyder jo ikke af meget når man tænker på det er 2.1 million pixel
> .Jesper

Man får hvad man betaler for, hverken mere eller mindre.
Du skal ikke lade dig besnære af en masse pixels, hvis der til gengæld er
sparet på optik og elektronik.

Det svarer til en 2CV med en Porchemotor. På papiret kan den accelerere fra
0-100 på 5 sek., men i praksis kan den hverken styre eller bremse.

vh Alex

Fra : mr.bean

Dato : 16-05-03 11:33

"Alex Linaa" <a@linaa.com@ingenspam.com> skrev i en meddelelse
> [...]
fra
> 0-100 på 5 sek., men i praksis kan den hverken styre eller bremse.

det er så rigtigt som det kan siges , det kan tage digital billeder i en
rimlig kvalitet hvis du er heldig og som sagt du kan værken styre eller
bremse , oversat du kan tage et billede med eller uden blitz som sikkert er
overbelyst eller uden som er underbelyst kombineret med en dårlig autofocus
skarpt eller ikke skarpt det er spild af penge men til en blind er det godt
nok
--

Hilsen Mr.Bean

Fra : Mr. Nobody

Dato : 17-05-03 17:52

Jeg takker for svarene nu må jeg se hvad jeg køber.Jesper