Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Tasker, med plads til det hele...
Fra : mdj

Dato : 14-05-03 22:02

Jeg kunne godt tænke mig en taske, hvor der er god polstring til kameraet,
plads til mine CF kort, batterier og lader... samtidig, gerne med stropper
til mit stativ, hvor kan man finde sådan en sag?

Morten
MCP, CCNA
http://mortenz.dk

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 15-05-03 09:04

"mdj" <mdj@dethererjohemmeligtfjernhvadderstaarfremtilher-mdj.dk> wrote
in news:b9uat2$1b1o$1@news.net.uni-c.dk:

> Jeg kunne godt tænke mig en taske, hvor der er god polstring til
> kameraet, plads til mine CF kort, batterier og lader... samtidig, gerne
> med stropper til mit stativ, hvor kan man finde sådan en sag?

http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&ie=UTF-8
&threadm=Xns91F26F88FE8E1kennethdarlingfromde%4032.97.166.128&rnum=2
&prev=/groups%3Fq%3Ddarling%2Btaske%2Bgroup:dk.fritid.foto%26hl%3Den%26lr%
3D%26ie%3DUTF-8%26group%3Ddk.fritid.foto%26selm%
3DXns91F26F88FE8E1kennethdarlingfromde%254032.97.166.128%26rnum%3D2

www.darling.dk/diverse/taske.jpg

--
Regards / Med venlig hilsen
Kenneth

e-mail: kenneth at TRAPdarling dot dk - REMOVE TRAP
http://www.darling.dk

Fra : Lars [8210]

Dato : 15-05-03 21:26

mdj wrote:
> [...]
> kameraet, plads til mine CF kort, batterier og lader...
samtidig,
> gerne med stropper til mit stativ, hvor kan man finde

Hej mdj

Prøv at kikke her:

http://www.doerrfoto.de/produkte/taschen/02.html#elegance2

( Elegance Rucksack - der er en rem til stativet )

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk

Fra : mdj

Dato : 15-05-03 22:12

"Lars [8210]" <lars9999@NOSPAMexcite.com> skrev i en meddelelse

> Hej mdj
>
> Prøv at kikke her:
>
> http://www.doerrfoto.de/produkte/taschen/02.html#elegance2
>
> ( Elegance Rucksack - der er en rem til stativet )

Virker meget interessant, men mon man kan få den i en udgave til "ikke-SLR"
kameraer.. det er nemlig lidt mig problem, det er jo bare et lille bitte
kompakt kamera, med rejselyst :)

Anyway, jeg har bestilt en Lowepro D-Res 20AW taske, hvor der er plads til
kameraet, så må jeg se om ikke jeg kan finde mig en rygsæk, som den så kan
være i, samt mit stativ osv...

Men tak for hjælpen :)

Mvh
Morten