Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køb af kvalitets digital camera!????
Fra : Jan Tovgaard

Dato : 14-05-03 07:06

jeg har tænkt på at købe et nyt digital camera... et rigtig godt camera....
nok noget af det bedste til prisen... er der nogen der har nogle forslag??

Jeg har kikket godt på Canon cameraer.. da jeg har en ældre model, som
jeg har været meget glad for... Især har jeg kikket på Canon G3 , Powershot
S50,
Digital IXUS 400... hvilken er en bedst????... nogen med erfaringer??...

er der andre mærker der kan måle sig med Canon...

hilsen
Jan

p.s. håber på en masse svar...

Fra : *Gavtyven*

Dato : 14-05-03 07:38

Jeg har et Canon Ixus V3 og det er et fedt kamera. Men ville nok købe det
nye Digital IXUS 400 idag. Pga mere pix 3,2 vs 4mill Og mere zoom 2 vs 3.

Fra : [5000] Jesper Brunho~

Dato : 14-05-03 07:58

Jan Tovgaard wrote:
> jeg har tænkt på at købe et nyt digital camera... et rigtig godt camera....
> nok noget af det bedste til prisen... er der nogen der har nogle forslag??

Jeps - et par hundreder - hvis du læser en måned tilbage i gruppen og
læser de indlæg der er om køb af digitalt - og der er mange!!

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Lars [8210]

Dato : 14-05-03 08:00

Jan Tovgaard wrote:
> [...]
> Digital IXUS 400... hvilken er en bedst????... nogen med
> erfaringer??...
>
> er der andre mærker der kan måle sig med Canon...

Hej

Kvalitetskamera.

Køb en EOS D10 - den kan fås for under 2000 euro nu

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk

Fra : JH

Dato : 14-05-03 08:58

Jan Tovgaard wrote:
> [...]
> Powershot S50,
> Digital IXUS 400... hvilken er en bedst????... nogen med

Det afhænger lidt af, hvordan du vil bruge
dit kamera.
Ixus 400 har ikke så mange manuelle muligheder
som Powershot S50 og G3.
G3 har yderligere mulighed for extern flash
og objektiver, 4x zoom og bedre macro.
Til gengæld har 400 det flotteste design og
er nemt at have med i lommen.
Det sidste gælder også for S50.
Det bedste kamera af de nævnte er uden
tvivl G3.

Læs evt anmeldelser her:

http://www.digit.no/
http://www.akam.no/
http://www.steves-digicams.com/
http://www.dpreview.com/
http://www.dcresource.com/
http://www.imaging-resource.com/

eller gå i Google Groups i denne gruppe.

JH

Fra : Jacob Olsen

Dato : 14-05-03 10:16

Jeg har lige købt V3, har tidligere haft V2, mit største grundlag for v3, er
at det skal være så kompakt som muligt, vil altid kunne have det med, i
lommeskjorten, eller bukserne, uden taske...

Men det pisser mig af nu, at de falder så hurtigt i pris, 100,- er det
faldet siden jeg fik det i går.. ARGH...

Fra : *Gavtyven*

Dato : 14-05-03 10:51

> Men det pisser mig af nu, at de falder så hurtigt i pris, 100,- er det
> faldet siden jeg fik det i går.. ARGH...

Har de ikke pris garenti der hvor du købte ??
Hvad var prisen ??

Fra : max

Dato : 14-05-03 12:44

> [...]
>
> Men det pisser mig af nu, at de falder så hurtigt i pris, 100,- er det
> faldet siden jeg fik det i går.. ARGH...

Har du overvejet et undervands hus, så du kan tage det
med i bad og med på stranden, hvis det skulle gå hen
og blive sommer..

Ja de falder hurtigt i pris, så vær du glad for at du ikke
købte det i sidste uge - uhadada.. -max-