Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køb af portrætter
Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 14-05-03 00:38

Hej med jer.

Jeg er igang med at dekorere lidt op, og i den forbindelse er jeg på udkig
efter en masse S/H portrætter af kendte skuespillere/musikere/politikere og
hvad der nu ellers findes af kendisser. Er der nogen der kender et website
der sælger disse, eller evt. en butik/galleri der har dette som speciale?

Mvh
Morten Bock

Fra : Søren Blom

Dato : 14-05-03 12:47

"Morten Bock Sørensen" <news@mortenbock.dk> skrev >
> [...]
> der sælger disse, eller evt. en butik/galleri der har dette som speciale?

Polfoto har uden tvivl det du søger, det er bare et spørgsmål om du vil
betale hvad det koster.

Men hvem skal du bruge, har selv en bunke af forskellige kendisser på
negativer liggende som kan laves nye billeder af, hvem skal du bruge?

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 14-05-03 15:11

> [...]
>
> Men hvem skal du bruge, har selv en bunke af forskellige kendisser på
> negativer liggende som kan laves nye billeder af, hvem skal du bruge?

Det er hovdsagligt "verdensstjerner" jeg vil have fat i. Altså folk som alle
kender, eller burde kende. Det kan være alt fra Ghandi til Miles Davis eller
Quentin Tarrantino. Men det er altså ikke shubiduah, no offence, jeg er ude
efter.

Hvis du har en liste, så vil jeg da gerne kigge på den

Mvh
Morten Bock