Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
først gang køber
Fra : Paula

Dato : 13-05-03 21:48

Jeg skal ud og køb min første digital kamera,, hvad kan i anbefale,, jeg
har cirka 2500-3500kr.
Kender ikke ret meget om emnet,, men har nogle krav,
1. inbyget blitze
2. LCD skærm
3. så nemt at bruge, at min kone kan finde ud af den.
4. skal bruges på 2 pc'er, en med XP-Pro, og en med Win98 SE.
5. skal ikke blive alt for stor,,
6. ikke et krav,, men ville blive smart hvis jeg kunne også brug den som web
camera

Håber nogen kan anbefale noget,,

mvh Paul

Fra : Claus Smith

Dato : 14-05-03 04:27

Jeg vil anbefale dig at kigge på Nikon's modeller: 2100 og 3100.

Claus Smith

Fra : Dan Rasmussen

Dato : 15-05-03 23:11

On Tue, 13 May 2003 22:47:52 +0200, "Paula"

> [...]
>5. skal ikke blive alt for stor,,
>6. ikke et krav,, men ville blive smart hvis jeg kunne også brug den som web

Kig på Canons IXus V2 eller V3 som vist ligger i det leje