Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotoalbum med A4 lommer
Fra : Christian Vandsø

Dato : 11-05-03 11:46

Nogen der ved hvor man kan købe fotoalbums med A4 lommer? De
almindelige A4 plastiklommer er ikke gennemsigtige nok til fotos. Jeg
har set A4 albums i Italien, men har ikke kunnet finde nogen
herhjemme.

/Christian

Fra : Martin K. R.

Dato : 11-05-03 13:54

"Christian Vandsø" <christian@fabel.dk.usenet> wrote in message
> [...]
> almindelige A4 plastiklommer er ikke gennemsigtige nok til fotos. Jeg
> har set A4 albums i Italien, men har ikke kunnet finde nogen

Hej Christian,

Jeg har selv ledt længe efter A4 fotolommer (som jo kan tage 20x30 cm
forstørrelser), men har oplevet at selv i velassorterede fotoforretninger
herhjemme stirrer ekspedienten bare uforstående på én. I udlandet er de
ganske normalt forekommende. Jeg købte et parti hos TechnikDirekt i
Tyskland. Man kan vælge mellem hvidt eller sort midterindlæg. Fås sikkert
også mange andre steder - i udlandet!
Martin

Fra : Børge Larsen

Dato : 11-05-03 15:08

Og så husk lige at plastlommerne skal være beregnet til foto, d.v.s. de skal
være syrefri.

Fra : Henrik

Dato : 12-05-03 06:09

> [...]
> almindelige A4 plastiklommer er ikke gennemsigtige nok til fotos. Jeg
> har set A4 albums i Italien, men har ikke kunnet finde nogen

Hej Christian

Du skal bare bede dem om BANTEX nr.2030 de er HELT klare.

Mvh.
Henrik
www.digitalfotoservice.dk
Vi kan skaffe det meste ...