Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
køb af canon g3 hvor??
Fra : K.Rasmussen

Dato : 10-05-03 17:58

Hejsa!

Jeg har nu kigget på utalige tyske sider efter g3 hvor finder jeg den
billigst, og med online betaling??

Fra : Lars [8210]

Dato : 10-05-03 18:11

K.Rasmussen wrote:
> Hejsa!
>
> Jeg har nu kigget på utalige tyske sider efter g3 hvor
finder jeg den
> billigst, og med online betaling??

Hej

kik i en prissøgemaskine - start f.eks. i oversigten over
tyske prissøgemaskiner:

http://sconner.wifo.uni-mannheim.de/preisvergleich/index.htm

PS: Der er links til mange prissøgemaskiner på
fotolinks.dk - på undersiden "indkøb og prissammenligning"

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk

Fra : Flemming Joensson

Dato : 11-05-03 16:34

"K.Rasmussen" <hr.klaus@rasmussen.mail.dk> wrote in

> Hejsa!
>
> Jeg har nu kigget på utalige tyske sider efter g3 hvor finder jeg den
> billigst, og med online betaling??

Jeg har lige købt et G3 hos Technikdirekt.de, glimrende service - megastort
udvalg og rimelige priser. De tager diverse kreditkort og sender til
Danmark.

De har dog ingen track og trace efter man har lagt ordren hos dem, man skal
selv kontakte dem for at høre om fremskridt eller forventet levering.
Jeg bestilte en ekstra lader, og den var i restordre, og jeg måtte vente 3
uger på den lader og de sendte ikke én eneste mail om situationen. Havde
jeg vidst jeg måtte vente så længe, så ville jeg enten have afbestilt
laderen eller fået sendt lader og kamera hver for sig.

Så et godt råd hvis du handler hos dem, er at spørge deres kundeservice om
varen du ønsker er på lager inden du bestiller. Så undgår du kedelige
oplevelser som min.

Heldigvis er de rimelig gode til engelsk, så man behøver ikke finde sin
gamle tysk ordbog frem for at kommunikere med dem.

Mvh.
Flemming

Fra : Thomas Klosowski

Dato : 13-05-03 15:16

"Flemming Joensson" <joensson@fjerndette.cs.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Heldigvis er de rimelig gode til engelsk, så man behøver ikke finde sin
> gamle tysk ordbog frem for at kommunikere med dem.

Spørgsmålet er om det kan betale sig at bestille det hos Technikdirekt.de nu
hvor euroen koster ca. 7,5 kr. så prisen på kameraet ender på ca. 5100 kr
plus porto. (dog inkl . et 256mb CF kort). I Danmark kan det købes for 5410
kr hos kamerahuset på Frederikssundsvej på Nørrebro. Og det må jo siges at
være en meget rimelig pris også.

Mvh Thomas