Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Bog om digital-fotografering (anbefaling ø~
Fra : JE

Dato : 10-05-03 10:37

Jeg er på udkig efter en allround-bog om fotografering med digitalkamera.

Bogen skal være på dansk.

Har I nogle gode anbefalinger ?

Fra : Børge Larsen

Dato : 10-05-03 11:23

Den absolut bedste i dag er Politiken bog om DIGITAL FOTOGRAFERING Thomas
Nykrog

Fra : Allan F. Hermansen

Dato : 11-05-03 08:30

On Sat, 10 May 2003 12:23:28 +0200, "Børge Larsen"
<bl-dk@post.tele.dk> wrote:

>Den absolut bedste i dag er Politiken bog om DIGITAL FOTOGRAFERING Thomas
>Nykrog

Efter min mening kommer det lidt an på, hvor rutineret den er. Jeg
lånte den på biblioteket, og fandt den alt for basal til mit brug. Men
til begyndere er den rigtig god.

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Benja

Dato : 11-05-03 08:55

"Allan F. Hermansen" <quincy_md@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Efter min mening kommer det lidt an på, hvor rutineret den er. Jeg
> lånte den på biblioteket, og fandt den alt for basal til mit brug. Men
> [...]

Jeg kan kun give dig ret. Jeg kunne ingenting indenfor fotografering men
efter at have læst Thomas Nykrogs bog har jeg fået et grundlæggende viden.
Men det er rigtigt at den er skrvet mest til nybegyndere dvs. har du styr på
blænde, Iso, hvid balance, lukketid osv. er den nok ikke lige noget for dig.

Mvh.
Benja

Fra : Thorbjørn Spurre Jen~

Dato : 11-05-03 10:43

Jeg er selv ved at læse samme bog og er helt grøn. Jeg finder den maget
lærerig.
Kan abselut anbefale den som nybegynder.

Mvh.
Thorbjørn