Hvilket Grafikkort har jeg?
Fra : Familien Klitgaard

Dato : 26-03-01 13:47

Hvordan tjekker man, hvilket grafikkort man har.
En af mine venner siger at et progam, Winfox, er noget geforce bruger altså
(MX)?..Da jeg købte min computer var der et TNT2 graffikort i.
Min computer har lige været til reperation, har tenikkerne "kommet til" at
putte er Geforcekort i?

MHV. Daniel.

Fra : Devast8or

Dato : 26-03-01 13:57

Hvis tekninkerne har kommet til at skifte dit TNT2 kort ud med et GeForce
kort er de da godt dumme men du skal da ikke klage :)
Du kan muligvis se det ved at trykke højre museknap og derefter 'egenskaber'
på 'denne computer' og derefter trykke på det andet faneblad (kan ikke lige
huske hvad det hedder på dansk, på engelsk hedder det 'Device manager') og
derefter gå ned i listen og finde en der svarer til 'Display adapters' (den
kan jeg nemlig heller ikke huske hvad hedder). Her burde det stå, men jeg
lover ikke noget.
HTH

Devast8or

Fra : Oddball