Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Printer
Fra : inrix

Dato : 08-05-03 21:40

Hej er der nogen som kan give mig et godt råd med hensyn til køb af
fotoprinter. Hvad skal man vælge?
Kriterier: Format: A4 , Prisbillige patroner. Meget god udskrifkvalitet.
På forhånd tak
Inrix

Fra : Olesen

Dato : 08-05-03 22:07

"inrix" <inrix@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> fotoprinter. Hvad skal man vælge?
> Kriterier: Format: A4 , Prisbillige patroner. Meget god udskrifkvalitet.

Canon I850 eller I950.

Enkelte patroner som kan skiftes farvevis.
Hurtig, kant til kant og perfekt kvalitet
og 2 pl dråbestørrelse..

Fra : Ukendt

Dato : 09-05-03 10:10

> [...]
> >

> Canon I850 eller I950.
>
> Enkelte patroner som kan skiftes farvevis.
> Hurtig, kant til kant og perfekt kvalitet

Yes, udemærket printer
selv i550 kan gøre!

Peter

Fra : inrix

Dato : 09-05-03 20:21

Tak for hjælpen. Jeg har selv kigget efter Canon så var det åbenbart ikke
helt galt.
Hilsen Inrix

Fra : Niklas

Dato : 09-05-03 22:52

> [...]
> fotoprinter. Hvad skal man vælge?
> Kriterier: Format: A4 , Prisbillige patroner. Meget god udskrifkvalitet.

Epson 915 / 925 er uovertrufne til foto print.

Niklas