Foto
IBM760 5420
Teil 3020
fra digital til dias
Fra : ole alm

Dato : 08-05-03 09:42

Hej

Er det ikke muligt at overføre sine digital billeder til dias?! Jeg har
forsøgt på nettet, men jeg synes ikke at finde nogle der kan. Er det ikke
muligt?!

mvh

Ole

Fra : *Gavtyven*

Dato : 08-05-03 10:20

du skal bruge
Ulead Digital Image Slideshow

Fra : ole alm

Dato : 08-05-03 13:14

> du skal bruge
> Ulead Digital Image Slideshow

Det kan godt være at jeg er lidt dum, men hvordan får jeg dias/lysbilleder
ud af det?!

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 08-05-03 11:18

"ole alm" <ole_alm@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Er det ikke muligt at overføre sine digital billeder til dias?! Jeg har
> forsøgt på nettet, men jeg synes ikke at finde nogle der kan. Er det ikke

Prøv www.slidemakers.dk - de gør det !

Jesper
----------
GS500E når når vejret spiller
Volvo når vejret spilder...

Fra : ole alm

Dato : 08-05-03 13:16

> Prøv www.slidemakers.dk - de gør det !

Tak, men kan det passe at det koster omkring 100,- pr dias?! Hvorfor skal
det være så dyrt?!

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 08-05-03 14:46

> ikke

> Tak, men kan det passe at det koster omkring 100,- pr dias?! Hvorfor skal
> det være så dyrt?!
>
> mvh

Tja - hvis du kan vente 48 timer er prisen da osse nede på 60 kr/stk,
monteret. Men læg lige mærke til at det er eks. moms.
Og dyrt - nøøh - svjh er det den samme pris som for 5-6 år siden. Jeg har
svært ved at finde mange andre varer, der ikke er steget i den tid.
Og jeg er faktisk heller ikke sikker på om der er andre tilbage, der har
været villige til at vedligeholde udstyret til dias. Mange i branchen er
gået fallit, andre har skiftet virkefelt osv siden markedet gik helt i sort
for et par år siden. I min tid i branchen kostede sådan en kommode af et
dia-kamera over ½ mill., så der er nok ikke så mange der lige starter op i
branchen pt - de kan ikke tjene til det daglige brød og investeringerne med
den efterspørgsel der er tilbage.
Men prøv og ringe til dem - hvis du har mange billeder og måske selv kan
ramme ind, kan du sikkert få en god pris.
Jesper
----------

Fra : Henrik

Dato : 11-05-03 09:15

> [...]
>
> Er det ikke muligt at overføre sine digital billeder til dias?! Jeg har
> forsøgt på nettet, men jeg synes ikke at finde nogle der kan. Er det ikke

Hej Ole

Det kan vi godt hjælpe dig med.
Hvormange har du ?

Mvh.
Henrik
www.digitalfotoservice.dk
info@digitalfotoservice.dk

Ps. Det står ikke på vores HP, så du bliver nødtil at sende mig en mail hvis
det har din intr.