Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
DK Manual Canon IXUS 400 / Canon Powershot~
Fra : Lars [8210]

Dato : 06-05-03 14:00

Hej NG
Er der nogen der er i besiddelse af en sådan? Eller en link
( altså på Dansk)

Så kender jeg en der bliver glad.

--
Med venlig hilsen / Gruß

Lars

e-mail: lars9999@NOSPAMexcite.com Remove the obvious.
Besuchen Sie meine Foto-links / Visit my Photo-links /
Besøg min Foto-links:
http://www.fotolinks.dk or http://www.photolinks.dk

Fra : Ole :-\)

Dato : 06-05-03 22:29

Lars [8210] skrev
> Er der nogen der er i besiddelse af en sådan? Eller en link
> ( altså på Dansk)

Skriv til Canon. De svarer da ofte på tre dage, og er venlige

--
Venlig hilsen

Ole
Weblog http://LifeSucks.dk
Ugens Foto http://LifeSucks.dk/ugensfoto

Fra : *gavtyven*

Dato : 07-05-03 15:40

og vil også have ca 600kr for en manual...
De ved jo gedt at folk der ønsker en manual på et nyt kamera er købt i
tyskland. har prøvet

Fra : Claus H. Jensen Kold~

Dato : 07-05-03 16:52

jeg har da en, men kan ikke finde nogen som pdf. på cd'en
er der noget specifikt du gerne vil vide ?
den er på 160 sider, og jeg gider ikke lige scanne dem alle sammen ind !

mvh
claus
kolding

Fra : Lars [8210]

Dato : 08-05-03 14:06

Claus H. Jensen Kolding wrote:
> [...]
> er der noget specifikt du gerne vil vide ?
> den er på 160 sider, og jeg gider ikke lige scanne dem

Hej Claus

Næh det var nu ikke til mig, så det var bare generelt en
manual.
Jeg forstår godt du ikke gider skanne....

Mvh
Lars

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 08-05-03 15:09

Claus H. Jensen Kolding wrote:
> jeg har da en, men kan ikke finde nogen som pdf. på cd'en
> er der noget specifikt du gerne vil vide ?
> den er på 160 sider, og jeg gider ikke lige scanne dem alle sammen ind !

Det kan jeg godt forstå - men når vi nu snakker om manual til
digitalkamera: hvad med at tage et billede af hvert opslag og sende
manden billedserien?

mvh

Jesper Brunholm (som i øvrigt mangler en dk manual til et EOS 500N. Hvis
nogen skulle have sådan en i Odense eller omegn så hører jeg meget gerne
om det)

--
Phønix - dansk folk-musik i front - <http://www.phonixfolk.dk/>
H.C. Andersen-Centret med nyt design: <http://www.andersen.sdu.dk/>

Fra : Lars [8210]

Dato : 08-05-03 17:28

> [...]
EOS 500N.
> Hvis nogen skulle have sådan en i Odense eller omegn så

Hej Jesper

Hvis det kan hjælpe så er der en engelsk til download her:

http://www.canonfd.com/eos500n/eos500n.pdf

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 08-05-03 20:13

Lars [8210] wrote:
> EOS 500N. Hvis nogen skulle have sådan en i Odense eller omegn så
> hører jeg meget gerne om det)
>

> Hvis det kan hjælpe så er der en engelsk til download her:
> http://www.canonfd.com/eos500n/eos500n.pdf

Den har jeg fundet - og det er da en hjælp - en dansk ville nu være rar
alligevel - men tak!

/Jesper Brunholm

Fra : Lars

Dato : 08-05-03 21:08

Jesper Brunholm wrote:
> [...]
omegn så

her:

> Den har jeg fundet - og det er da en hjælp - en dansk

Hej igen
Desværre ikke lige pt.
Hvis jeg "falder" over den så smider jeg en besked under
manualer på fotolinks.dk

Fra : Claus H. Jensen Kold~

Dato : 09-05-03 00:50

"Jesper Brunholm" <nospam@brunholm-scharff.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan jeg godt forstå - men når vi nu snakker om manual til
> digitalkamera: hvad med at tage et billede af hvert opslag og sende
> manden billedserien?

hey... det havde jeg ikke tænkt på, det tager jo ikke så lang tid, og jeg
kan få lov til at lege med mit nye camera.......
det kan jeg da godt gøre, skal jeg det ?

mvh
Claus

Fra : Lars

Dato : 09-05-03 07:08

> [...]
lang tid,
> og jeg kan få lov til at lege med mit nye camera.......
> det kan jeg da godt gøre, skal jeg det ?

Hej Claus

Du kan da prøve at sende mig et par sider som
prøvetryk....så jeg kan se hvodan kvaliteten er.
På forhånd tak.

Fra : Claus H. Jensen Kold~

Dato : 10-05-03 00:36

sådan, jeg er dog selv lidt skuffet over kvaliteten, men havde ikke mere tid
til at rode med det
jeg har uploaded en zip.fil på omkring 7 mb i dk.binaer under navnet prøve
på manual
der har jeg taget nogle sort/hvid billeder i forskellige opløsninger.
kig på dem og meld tilbage.
go' weekend.

MVH
Claus

Fra : Lars

Dato : 12-05-03 07:31

> [...]
under navnet
> prøve på manual
> der har jeg taget nogle sort/hvid billeder i forskellige

Hej Claus
Du har ganske ret - kvaliteten er ikke noget at råbe hurra
for..
Det kræver åbenbart enten et reprostativ, eller en alm
scanner...for at lave det.

Hvor i landet bor du?

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 12-05-03 08:04

Lars wrote:
> Du har ganske ret - kvaliteten er ikke noget at råbe hurra
> for..
> Det kræver åbenbart enten et reprostativ, eller en alm
> scanner...for at lave det.

så vil jeg da beklage og undskylde det dårlige råd - jeg troede det var
en god ide

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Claus H. Jensen Kold~