Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Udstyr til Nikon Coolpix 4500
Fra : Frank N

Dato : 05-05-03 13:14

Hej,

Jeg har for snart et års tid siden købt mig et Nikon Coolpix 4500, og kunne
godt tænke mig lidt ekstra udstyr til det. Her tænker jeg bla. på
tele-objektiv og vidvinkel.

Jeg har dog forgæves forsøgt at finde et sted på nettet hvor man kan købe
den slags online, så jeg tænkte om der var nogen her i gruppen der kender et
sted (helst en net-butik) hvor jeg kan finde udstyr til Nikons kamera?

Mvh Frank Nørvig

Fra : Henrik

Dato : 05-05-03 21:42

"Frank N" <ask@me.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
et
> sted (helst en net-butik) hvor jeg kan finde udstyr til Nikons kamera?

Hej Frank

Send mig en mail på info@digitalfotoservice.dk så skal jeg se hvad vi kan
hjælpe med

Mvh.
Henrik S
www.digitalfotoservice.dk

Fra : ThomasM

Dato : 06-05-03 23:53

"Frank N" <ask@me.dk> wrote in message
> [...]
et
> sted (helst en net-butik) hvor jeg kan finde udstyr til Nikons kamera?

Fotoshoppen (www.laurasmussen.dk) har en x2 og en x3.

/ThomasM