Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nyt/brugt slr: Nikon f65 vs f75 vs f80 med~
Fra : Casper

Dato : 04-05-03 02:22

Hej...

Jeg skal nok have et nyt slr kamera (eller købe et brugt)... blevet lidt
vild med nikon i forhold til canon. Hvad er jeres mening om at putte et f65
eller f75 eller f80 sammen med et tamron xr 28-300mm ?

Hvad er at foretrække af f80 og det nye f75 ?

Og når jeg nu er nået op i denne prisklasse - er der så andre
mærker/modeller jeg skal være opmærksom på ?

Evt. link til reviews ? til fotoforhandlere i berlin ? netbutikker generelt
hvor det evt. er muligt at finde et godt tilbud på mine ønsker ?

Jeg ved at hver har sin egen smag - og jeg selv skal rundt til butikker igen
for at føle efter... men nu meget rart hvis der lige kommer et gyldent
argument for eller imod

Mvh. Casper

Fra : Benny Mortensen

Dato : 05-05-03 12:55

"Casper" <m_y_m_a_i_l@REMOVEhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
f65
> eller f75 eller f80 sammen med et tamron xr 28-300mm ?

At det sikkert fungerer fortræffeligt.

> Hvad er at foretrække af f80 og det nye f75 ?

Det som passer din tegnebog.

> Og når jeg nu er nået op i denne prisklasse - er der så andre
> mærker/modeller jeg skal være opmærksom på ?

Tja tjo, øhh næ, det tror jeg ikke.

> Jeg ved at hver har sin egen smag - og jeg selv skal rundt til butikker
igen
> for at føle efter... men nu meget rart hvis der lige kommer et gyldent
> argument for eller imod

Sådan cirka 30 år for, og ingen imod. Så mærket syntes jeg er godt valgt.

M.V.H......Benny..