Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Blandet guf for kr. 5000...
Fra : Peter

Dato : 02-05-03 07:36

Jeg har fået den opgave at købe et digitalkamera, 256 mb hukommelse samt
kortlæser for i alt kr. 5000
Kamera skal helst være Canon, nikon eller olympus.
Hvad vil I foreslå?

Fra : JH

Dato : 02-05-03 09:03

Peter wrote:
> Jeg har fået den opgave at købe et digitalkamera, 256 mb hukommelse
> samt kortlæser for i alt kr. 5000
> Kamera skal helst være Canon, nikon eller olympus.
> Hvad vil I foreslå?

Du kunne starte med at kigge her:

www.platan.dk
www.kamerahuset.dk
www.digital4u.dk
www.edbpriser.dk (under hardware)

JH

Fra : Thor

Dato : 02-05-03 20:57

JH
Det er bare den slags kommentarer, som er så utåleligt bedrevidende og
nedladende.
Thor

Fra : Niklas

Dato : 02-05-03 21:18

"Thor" <tr@logihouse.danmark> skrev i en meddelelse news:F4Asa.44952$y3.3191922@news010.worldonline.dk...
> JH
> Det er bare den slags kommentarer, som er så utåleligt bedrevidende og
> nedladende.
> Thor

Hvorfor dog det???

Han forsøger at give manden et link som hjælpe til afklaring.

Det er da både velment (er jeg ret sikker på) og præcist.

Venligst

Niklas

Fra : JH

Dato : 04-05-03 08:45

Niklas wrote:
> "Thor" <tr@logihouse.danmark> skrev i en meddelelse
>>

> Hvorfor dog det???
>
> Han forsøger at give manden et link som hjælpe til afklaring.
>
> Det er da både velment (er jeg ret sikker på) og præcist.

Nemlig - det *var* venligt ment.
Se evt mit svar.

JH

Fra : JH

Dato : 04-05-03 08:44

Thor wrote:
> JH
> Det er bare den slags kommentarer, som er så utåleligt bedrevidende og
> nedladende.
> Thor

Øhhh - hvorfor det?
Hvordan i alverden kan henvisning til 4 hjemmesider
være "utåleligt bedrevidende og nedladende"??
De omtalte sider giver faktisk et godt overblik over,
hvad der kan fås inden for beløbsrammen.

Og så ville det iø være rart hvis du citerede,
det indlæg du svarer på

JH

Fra : Khezar

Dato : 02-05-03 14:12

Hej Peter...

> Jeg har fået den opgave at købe et digitalkamera, 256 mb hukommelse samt
> kortlæser for i alt kr. 5000
> Kamera skal helst være Canon, nikon eller olympus.
> Hvad vil I foreslå?

Jeg har lige(i mandags) købt et Canon Ixus 400...- Det er et 4 Mpixels
kamera med 3x optisk zoom (11x ialt), og der medfølger et 32 MB cf kort...

Jeg købte det sammen med en itui og et ekstra 512 MB cf kort for under kr.
5000,- hos Kamerahuset på Nørrebro:

Kamera: 4.275
512 MB: 1.295
Taske: 249

Ialt: 5.819,-

Sælgeren sagde det var absolut det bedste i prisklassen, og jeg er da osse
meget glad for det. Utroligt lækkert og virker solidt.

*** Lars B Kristensen ***
(fjern NOSPAM fra Email)

Fra : mullerman.dk

Dato : 02-05-03 19:24

"Khezar" <NOSPAMkhezar@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg købte det sammen med en itui og et ekstra 512 MB cf kort for under kr.

???? hvor dan bliver 5819 under 5000????

Fra : Khezar

Dato : 02-05-03 22:53

> ???? hvor dan bliver 5819 under 5000????

Gaaab..... så træt var Lars da han skrev første indlæg..... hehe - godt man
ikke arbejder med tal.....

Men med et mindre cf kort så er man da TÆT på de kr. 5000,-....

Godt det ikke var flovt :)

*** Lars B Kristensen ***
(fjern NOSPAM fra Email)

Fra : mullerman.dk

Dato : 03-05-03 17:20

> [...]
man
> ikke arbejder med tal.....
>
> Men med et mindre cf kort så er man da TÆT på de kr. 5000,-....

Hehe... Jeg har nemlig ´prøvet at handle prisen med den derude i
kamerahuset, og de er desvære ikke til at rokke med. De ved hvad de vil ha
for deres kameraer... desværre ;)