/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
startproblemer!!!!
Fra : Kim Jørgensen


Dato : 26-03-01 11:25

Hey jeg kan simpelthen ikke starte min MCi første hug..
den prøver og prøver, men jeg må give op efter en del forsøg..

hvis jeg så går ud igen en 15-20 min. efter starter den i første hug..

en af mine venner fortalte mig at det kunne være 2 ting.

1 tændrørene
eller
2 fugt..
tændrørene, ja skift dem ud.. fugt, mente han at man kunne (efter MC'en var
rigtig varm) sprøjte den med en slags silikone der kunne holde alt ude..
hvad lyder det om for jer??

mvh.
Kim Jørgensen
GS500



 
 
Sand (26-03-2001)
Kommentar
Fra : Sand


Dato : 26-03-01 11:45

"Kim Jørgensen" <dooh@post.tele.dk> wrote in message
news:99n5e9$28sf$1@tnews.inet.tele.dk...
> Hey jeg kan simpelthen ikke starte min MCi første hug..
> den prøver og prøver, men jeg må give op efter en del forsøg..
...
Er tændrørene våde efter disse forsøg ?

Mvh. Sand
|| Bol d'Or ||



Kim Jørgensen (26-03-2001)
Kommentar
Fra : Kim Jørgensen


Dato : 26-03-01 11:52

en smule..
jeg har lige prøvet og rense dem.. men selvfølgelig ingen effekt..
så nu tror jeg at jeg tager ned til den nærmeste mc forhandler og slipper de
50-100kroner for et par tændrør!!
hvordan jeg kommer derned er så bare problemet
hehe

Kim


Sand <a.pedersen@tricon.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:99n6lr$hkc$1@sunsite.dk...
> "Kim Jørgensen" <dooh@post.tele.dk> wrote in message
> news:99n5e9$28sf$1@tnews.inet.tele.dk...
> > Hey jeg kan simpelthen ikke starte min MCi første hug..
> > den prøver og prøver, men jeg må give op efter en del forsøg..
> ..
> Er tændrørene våde efter disse forsøg ?
>
> Mvh. Sand
> || Bol d'Or ||
>
>





Sand (26-03-2001)
Kommentar
Fra : Sand


Dato : 26-03-01 12:21

"Kim Jørgensen" <dooh@post.tele.dk> wrote in message
news:99n6vq$2c4i$1@tnews.inet.tele.dk...
> en smule..
....
Det kan godt være at dine tændrør "drukner" og når du så forsøger 2.
gang er der fordampet en del af benzinen igen, så den kan starte inden
der kommer et nyt skvæt benzin.

Mvh. Sand
|| Bol d'Or ||



Frederik Kier (26-03-2001)
Kommentar
Fra : Frederik Kier


Dato : 26-03-01 14:46

Jeg havde samme problem medmin cykel, og der var problemet netop at den
druknede. Chokeren op - tryk på start, ikke noget med at give gas på
håndtaget......

Frederik Kier
GS550 ´83


"Kim Jørgensen" <dooh@post.tele.dk> wrote in message
news:99n5e9$28sf$1@tnews.inet.tele.dk...
> Hey jeg kan simpelthen ikke starte min MCi første hug..
> den prøver og prøver, men jeg må give op efter en del forsøg..
>
> hvis jeg så går ud igen en 15-20 min. efter starter den i første hug..
>
> en af mine venner fortalte mig at det kunne være 2 ting.
>
> 1 tændrørene
> eller
> 2 fugt..
> tændrørene, ja skift dem ud.. fugt, mente han at man kunne (efter MC'en
var
> rigtig varm) sprøjte den med en slags silikone der kunne holde alt ude..
> hvad lyder det om for jer??
>
> mvh.
> Kim Jørgensen
> GS500
>
>



Brian Mikkelsen (26-03-2001)
Kommentar
Fra : Brian Mikkelsen


Dato : 26-03-01 19:08

Havde samme problem med min gamle CB650. Jeg kunne dog høre starteren ikke
var helt på toppen, så batteriet fik lige natten over i laderen. Nu spinder
den som en mis, ved første forsøg. Der var åbenbart kun strøm nok til at
give gnist de første par gange, når man så prøvede igen senere var der
stadig lidt saft i cyl. og batteriet have samlet lidt kraft.



Henrik Nedergaard (27-03-2001)
Kommentar
Fra : Henrik Nedergaard


Dato : 27-03-01 13:05

Hej Kim

Du kan også have et problem der hedder 2 * radiostøjdæmpning.....

1. Radiostøjdæmpede tændrør.
2. Radiostøjdæmpede tændrørsledninger og/eller tændrørshætte.

Prøv og sætte fingerne på tændrøret og mærk efter om der er strøm....
eller lav en test med en træklods der har en 20 mm hul bank 2 søm igennem
klodsen så de kun lige entere hullet 180° forskudt for hinanden, forbind den
ene til stell med en ledning og den anden monteres tændrørshætten på (sømmet
skal være langt nok), ved lidt fidtlen rundt tror jeg du kommer frem til en
"tester" der kan vise om der er spark i skidtet. har du to gange dæmpning
vil du dårligt kunne trække en gnist selvom de næsten rører hinanden.

Og husk batteriet skal være tiptop.

Henry





Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177527
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408696
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste