Opmuring af garagedør
Fra : M@rk

Dato : 26-03-01 11:09

Hej alle,

min garage har en sidedør, som jeg godt kunne tænke mig at lukke.
Garagen er bygge i betonblokke der derefter er blevet pudset, enkelt
tænkte jeg og kastede mig over en brochure fra det lokale byggemarked.

Men betonblokke er åbenbart ikke betonblokke )

Er der nogen, der kunne forklare mig forskellen på de forskellige typer
og måske anbefale mig, hvilken en af typerne jeg skal bruge?

/Mark

--
M@rk, the unknown @ get2net.dk - ICQ #6564215

"When the rythm-section ain't making it
- go for it your self" ~ Ben Webster

Fra : Calle

Dato : 26-03-01 12:51

Hej

Hvorfor ikke bruge en H+H multiblok, den kan klare fugt og det hele, og er
hutige at sætte op.

--

Automatikmekaniker
Calle

Fra : M@rk

Dato : 26-03-01 13:21

Mon, 26 Mar 2001 13:51:16 +0200, berigede "Calle" <Calle@jyde.dk>
dk.fritid.hus-og-have med:

>Hvorfor ikke bruge en H+H multiblok, den kan klare fugt og det hele, og er
>hutige at sætte op.

Jamen, det er da en anbefaling, man kan tage og føle på ) Så det vil
jeg gøre - skal der være en vis minimumstemperatur, når man opsætter
noget sådan eller kan jeg "bare" gøre det nu?

Skal man bruge noget "specielt" til, at klistre multiblokkene samme med?

/Mark

Fra : Michael Thomsen

Dato : 27-03-01 11:52

Yep du skal bruge noget pladelim - kan købes i byggemarkedet - den findes i 2
udgaver - en til vinterbrug og en til sommerbrug - du skal nok bruge den til
vinterbrug... HUSK iøvrigt at lægge en stribe murpap hvis ikke der er det inden
du sætter blokkene op (så fugten ikke kan trænge op fra fundamentet)

Mvh
Michael