Bakkeåbning fra Hillerød
Fra : Søren

Dato : 26-03-01 10:20

Hej alle friske NGér

Jeg vil bare lige fortælle, at vi er en del fra Hillerød og omegn som mødes
på Polititorvet i Hillerød på torsdag den 29. For sammen at køre til
Nørrebrogade. Vi mødes mellem kl. 17.00 - 17.30 og køre derefter ad
Kongevejen ind. Alle er velkomne til at være med - jo flere vi er jo
sjovere.

Med løftet venstre - Søren.

Fra : Søren

Dato : 27-03-01 14:25

jeg er klar

Søren <janner@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:99n1q7$sbj$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Søren

Dato : 27-03-01 14:55

Så er vi en mere

Søren <janner@mail.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:99q4bd$lh4$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Morten Dahl

Dato : 27-03-01 15:27

"Søren" <janner@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Så er vi en mere

øhh, keder du dig meget?

Det minder mig lidt om den her sketch fra Børneradio med Skizofren
Robinson..

Hilsen

Morten Dahl

--
- Forget 911, I dial .357
- Trespassers will be shot,

Fra : Søren

Dato : 27-03-01 14:56

tre

Fra : Niels Pein

Dato : 27-03-01 20:19

Søren skrev ...
>tre

Det kunne være sjovt at se hvordan du ene mand(?) vil køre 3 motorcykler mod
bakken på een gang.

Eller skulle man bare putte et filter på disse pjat-meddelelser.

Pein