Hvad gør denne her fil?
Fra : Per Nielsen

Dato : 12-05-03 16:27

Hejsa.

Jeg har en fil ved navn CmdLineExt02.dll liggende i C:\Windows\Temp
biblioteket. Jeg kan ikke få lov at slette den, heller ikke efter genstart
af maskinen. Jeg får bare at vide at jeg ikke kan slette filen da den bruges
af Windows. Spybot eller Norton Antivirus finder den ikke. Jeg kan ikke
finde nogle brugbare oplysninger om den på google.

Nogen der ved hvad filen gør godt for, og om det er noget jeg behøver være
nervøs for?

Fra : Christian Andersen

Dato : 12-05-03 18:03

Per Nielsen wrote:

> Jeg kan ikke
> finde nogle brugbare oplysninger om den på google.

Hmmm ...

http://groups.google.com/groups?threadm=3e7e1094$0$29610$cc9e4d1f@news.dial.pipex.com

og

http://www.extremetech.com/article2/0,3973,832413,00.asp

--
a/s/l?

Fra : Per Nielsen

Dato : 12-05-03 20:22

"Christian Andersen" <i8qti5i02@sneakemail.com> skrev i en meddelelse

http://groups.google.com/groups?threadm=3e7e1094$0$29610$cc9e4d1f@news.dial.pipex.com

> http://www.extremetech.com/article2/0,3973,832413,00.asp

Takker, jeg kigger lidt på det.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 12-05-03 21:44

Eller

http://www.google.com/search?hl=en&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=CmdLineExt02.dll&btnG
=Google+Search

http://www.blizzforums.com/history/topic/10910-1.html

Det ser ud som om, filen har forbindelse til et spil med navnet Warcraft.
Siger det dig noget?

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/sorgin

Fra : Per Nielsen

Dato : 12-05-03 23:19

"Erik Ginnerskov" <egin@SPAMKILLoncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> http://www.blizzforums.com/history/topic/10910-1.html
>
> Det ser ud som om, filen har forbindelse til et spil med navnet Warcraft.

Det er ikke et spil jeg har inde. Har for øjeblikket kun installeret Medal
of Honor, The Sims, Black Hawk Down samt Vietcong. Mon det kan have noget
med beskyttelsen der ligger på spillene at gøre? Warcraft3 er beskyttet med
Securom New, og det er Vietcong og Black Hawk Down også. Eller måske er det
bare et skud i tågen.

Fra : Christian Andersen

Dato : 13-05-03 10:12

Per Nielsen wrote:

> Mon det kan have noget
> med beskyttelsen der ligger på spillene at gøre?

Ja. Har du læst de links jeg gav dig?

--
a/s/l?

Fra : Brian Toft [2610]

Dato : 14-05-03 14:10

Per Nielsen wrote:
> [...]
> om den på google.
>
> Nogen der ved hvad filen gør godt for, og om det er noget

Genstart i fejlsikret tilstand (tryk F8 under opstart) derefeter kan den
slettes...

Fra : Per Nielsen

Dato : 14-05-03 16:20

"Brian Toft [2610]" <nospam@SLETMIGtele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Genstart i fejlsikret tilstand (tryk F8 under opstart) derefeter kan den
> slettes...

Jeg slettede den i DOS'en, men den er tilbage igen.

Fra : Leo.E

Dato : 15-05-03 07:53

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote in message news:<b9tmqq$i28$1@sunsite.dk>...
> "Brian Toft [2610]" <nospam@SLETMIGtele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jeg slettede den i DOS'en, men den er tilbage igen.

Har du prøvet at højreklikke på filen, og se under egenskaber,
hvis den er skrivebeskyttet, så fjern det, eller
om der er en destination eller overordnet mappe
Hilsen: Leo

Fra : Per Nielsen

Dato : 15-05-03 18:24

"Leo.E" <le01@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet at højreklikke på filen, og se under egenskaber,
> hvis den er skrivebeskyttet, så fjern det, eller
> om der er en destination eller overordnet mappe

Den er ikke skrivebeskyttet, og jeg kan ikke finde noget om destination
eller overordnet mappe.

Fra : Leo.E

Dato : 16-05-03 06:41

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote in message news:<ba0ige$o7l$1@sunsite.dk>...
> "Leo.E" <le01@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Den er ikke skrivebeskyttet, og jeg kan ikke finde noget om destination
> eller overordnet mappe.
Kan du omdøbe den til f.eks.: cmdlineext03,
og så slette den originale
Hilsen: Leo

Fra : Per Nielsen

Dato : 16-05-03 11:40

> Kan du omdøbe den til f.eks.: cmdlineext03,
> og så slette den originale

Det er lykkedes mig "en gang imellem" at slette filen, men den vender
tilbage igen. Jeg må lige huske at holde øje med om det sker når jeg har
spillet et af de to spil jeg har inde i øjeblikket, som er beskyttet med
Securom New. Og det var så Vietcong og Black Hawk Down.

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 15-05-03 10:40

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev

> Jeg slettede den i DOS'en, men den er tilbage igen.

Kører du med Windows ME?

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/sorgin

Fra : Per Nielsen